Bim juni 2020
Hänger på här med. 10e försöket. Bim 20/6.
Lycka till alla <3
Hänger på här med. 10e försöket. Bim 20/6.
Lycka till alla <3
Har försökt bli gravid så länge nu men inte lyckats. Mina teorier till detta är att jag har för kort lutealfas på 10 dagar eller att jag fortfarande ammar (barnet är 21 månader)
Tror ni att dessa faktorer gör så att det blir mycket svårare för mig att bli gravid? Eller sk det inte spela någon roll?
Tog ett grav.test igår kväll, negativt. Om jag utgår ifrån äl testerna ska jag iså fall vara ÄL+8 eller 9 idag.
Är det för tidigt för ev. positivt?
Beräknad mens om bara 3 dagar pgr korta lutealfaser
Tog ett grav.test igår kväll, negativt. Om jag utgår ifrån äl testerna ska jag iså fall vara ÄL+8 eller 9 idag.
Är det för tidigt för ev. positivt?
Beräknad mens om bara 3 dagar pgr korta lutealfaser
Tog precis ett testa tidigt babyplan test, är på äl 9/10. Vad tror ni? Efter alla dessa test ja tagit på sistone har jag blivit blind känns det som..
Ser ett sträck :) Grattis :)
Det ser lite ut som mitt från igår på äl+10. Så jag tror att det är ett plus! :D
Jag ser ett streck, ingen tvekan!
Positivt! Garanterar dig. Sådär såg mitt andra barns babyplan sticka ut vid samma tidpunkt som du testa. Dock svagt men nog är de positivt ????????
Det är positivt! GRATTIS<3
Är det ett testa tidigt eller vanligt
Vilket datum har du bim?:)
Jag har nämligen ett testa tidigt hemma men har bim 25/6 , vill testa snaart hehe
ÄL+ 9 eller 10 idag
Tror det är kört denna månad också. BIM om 2 dagar. Inga gravidtecken och negativt grav.test i förrgår kväll. :/
Ursäkta mitt förgående svar med tokmånga frågetecken, skulle vart en emoji där men det gick inte hehe. Ja gör det och visa gärna, ja tror du får pos på det! Viken midsommar present, woop!
Nu vågar jag tro på det lite mer <3
Grattis! Jag fick också plus idag på digitala! Är på ÄL+10 <3
Jag vet det är en dum tid, fick bara ett infall att testa just då. Men nu är testen slut och väntar på leverans på måndag med nya test, men är rätt säker på att mensen kommer :/
Kul att flera ser, vågar inte riktigt hoppas ännu känner jag, men samtidigt gör man ju det! :)
Har läst fler inlägg där folk råkat ut för spökstreck, men tycker ändå att detta är blått?