Inlägg från: Anonym (Anonym1) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym1)

Bim juni 2020

Idag kom pluset! Efter att typ försökt sen dottern föddes december 2018 och ett missfall så håller jag tummarna att detta lilla pyre vill hålla sig kvar.

• Anonym (Anonym1)
    Undrandee skrev 2020-06-22 12:57:54 följande:

När man har en kort lutealfas, när ska man då testa för att vara säker på svaret? Har ingen aning om när BIM är nu, då förra månadens och denna månads cykel gått över vad jag brukar ha vanligtvis. (Är idag på CD 38)

Jag har ganska kort lutealfas, 10 dagar. Jag testade idag på äl+13 och fick positivt.
  • Anonym (Anonym1)
    Loea skrev 2020-06-22 12:02:30 följande:

Åh grattis!! Håller tummarna för att det går vägen för er! :)

Tack! Har en helt annan känsla än vid missfallet så jag är försiktigt optimistisk :)
  • Anonym (Anonym1)
    Apoapo skrev 2020-06-22 10:51:48 följande:

Grattis!!!

Tack! :)
  • Anonym (Anonym1)
    Undrandee skrev 2020-06-22 15:25:50 följande:

Jag har oxå 10 dagar. Testade du innan det positiva idag? Och har din förmåga att bli gravid påverkats av lutealfasen?

Nej, jag testade inget innan. Jag vet faktiskt inte om det har påverkat eller inte, har inte testat ägglossningstest men vi har "försökt" få barn sen typ mitten av 2019. Började med clearblue advanced fertilitet monitor förra månaden och blev gravid nu.

Har varit gravid 5 gånger, 2 aborter, 1 missfall och fått en dotter och nu gravid igen.
Svar på tråden Bim juni 2020