Bim juni 2020
Hänger gärna på här! BIM 24/6 andra barnet.
Hänger gärna på här! BIM 24/6 andra barnet.
Jag har också BIM 27/6. Förväntade mig också ägglossning i onsdags men fick äntligen positivt test idag! Nu gäller det att försöka få till det flera dagar och sen denna eviga väntan!
Jag har bim 27:e tror jag. Plockade ur min spiral förra månaden och trodde jag skulle ha ägglossning i onsdags men icke.. Hade det ju min peak igår. Vore otroligt om vi fick till det på första försöket :)
Jag kommer nog att testa nästa helg bara för skojs skull. Tror inte att det kommer att visa något men :P
Jag jobbar inte men är föräldraledig så det går tack och lov rätt fort här med :)
Denna väntan är ju värst alltså :P som tur är går veckorna ganska fort när man jobbar :)
Grattis till alla plus! Jag är på typ äl+11 idag. Använde ett rfsu testa tidigt igår och tyckte mig skymta ett streck. Likaså idag på testlagrets vanliga test med morgonurin. Har ev haft lite molvärk senaste dagarna (men det kan ju vara inbillning också), och avsaknad av pms som jag har stora problem med annars. Hoppas sååå att jag är gravid! Önskat det sen december när jag fick tillbaka mensen efter förlossningen med sonen som idag är drygt 10 månader.
Grattis till alla plus! Jag är på typ äl+11 idag. Använde ett rfsu testa tidigt igår och tyckte mig skymta ett streck. Likaså idag på testlagrets vanliga test med morgonurin. Har ev haft lite molvärk senaste dagarna (men det kan ju vara inbillning också), och avsaknad av pms som jag har stora problem med annars. Hoppas sååå att jag är gravid! Önskat det sen december när jag fick tillbaka mensen efter förlossningen med sonen som idag är drygt 10 månader.