Inlägg från: NervösAnonym |Visa alla inlägg
  • NervösAnonym

Bim juni 2020

Jag har slutat hoppas, har inte varit inne här på veckor. Jag har fått mens på BIM+-2 de sista 8 månaderna. Den sista veckan har jag haft vanliga symptom på att mensen är påväg dock med extra stickningar i brösten men ingen svullnad. "Äggstockarna" har haft ett eget liv, vid ansträngning eller när jag strecket på mig hugger det så jag viker mig. Stickningar fram och tillbaka som håller i dig även just nu.

Vad jag inte förväntat är att jag har kraftiga symtop, inga för lödning ar så som bruna flytningar trots sex vilket brukar trigga igång mensen för mig. Och jag är på BIM +4.

Som jag sa, jag vågar inte hoppas längre. Men något händer med min kropp. Har också läst om cyctor som kan vara orsak till liknande symptom. :/

• NervösAnonym
    Undrandee skrev 2020-06-28 19:36:25 följande:

Tempen stiger. 37,00 idag!

Vad tror ni?

Det ser ju väldigt lovande ut, men se efter så att inte tempen droppar kommande vecka så kan du nog ta ett test. När skulle du ha bim?

Vilken app är det du använder förresten?
  • NervösAnonym

Hoppade ur denna tråden då jag gav upp juni på grund av känningar. Skulle egentligen vänta tills lördag med att testa men i tisdags 30/6 ville jag bara få ett negativt test så jag kunde slappna av men så var det positivt. :D nästan 2 år tog det.

• NervösAnonym

Hoppade ur denna tråden då jag gav upp juni på grund av känningar. Skulle egentligen vänta tills lördag med att testa men i tisdags 30/6 ville jag bara få ett negativt test så jag kunde slappna av men så var det positivt. :D nästan 2 år tog det.

• NervösAnonym

Nej jag har tyvärr inga tips egentligen. För i maj på morsdag valde vi at ge upp och sluta försöka. Sen två veckor senare blev jag befruktad efter samlag bara 1 gång. Jag tror helt enkelt bara det sker när kroppen är redo och när man inte fokuserar på att försöka. För personer som är väldigt fertila spelar det säkert ingen roll men när det inte går inom 6 månader så tror jag man bara ska sluta försöka och ha oskyddat sex när man har lust, inte bara när du vet att du är som mest fertil.

Svar på tråden Bim juni 2020