Bim juni 2020
Kul! Jag har samma BIM typ..6/6 och fick också bra med myset runt äl.. har ni några symtom? Jag har galet svullen mage bara typ
Kul! Jag har samma BIM typ..6/6 och fick också bra med myset runt äl.. har ni några symtom? Jag har galet svullen mage bara typ
Vet att det är några fler här i tråden som haft tidiga missfall, flera av er även nyligen. Får jag fråga hur lång tid det tog för er att få ägglossning igen?
Är nu på CD 18 efter mitt mf i maj, och har inte en tillstymmelse till äl-tecken eller någon form av utslag på äl-stickor. I vanliga fall börjar jag få äl-smärta omkring en vecka innan och ändringar i sekretet några dagar innan, tydlig och långsam stegring på stickor då testen alltid är positiva två dagar i rad för att sedan sjunka. Tempar även och ligger extremt låg denna månaden i basaltemp, snittar runt 36,2 och brukar snitta 36,5. Känner mig så besviken och uppgiven på kroppen just nu.
ÄL10+ idag och det kliar i fingrarna att testa tidigt. Ska försöka hålla mig åtminstone till BIM. Igår började jag må smått illa till och från under dagen, känts likadant idag. Nu på förmiddagen började lätt molvärk, den har också vart till och från sedan dess. Brösten har ömmat sedan ÄL 6+.
Känns som att symtomen bådar gott men vill samtidigt inte hoppas för mycket. Rätt som det är kanske mensen kommer istället :/
Ja visst kan det vara så. Man pendlar säkert 20 gånger om dagen mellan total övertygelse om att jag är gravid och inte gravid. Vill bara att tiden ska gå nu!
Hej alla, hoppar in här. Har läst hela tråden senaste dagarna pga kan ej tänka på något annat just nu. =) Har BIM på mån 7/6. Så ÄL+11 idag. Första försöket (har dock varit oplanerat gravid en gång för 1,5 år sedan men pga olika anledningar valde vi att göra abort... :( ) Så vet ju att jag kan bli gravid!! Men nu när detta är det enda man vill oroar man sig såklart att det inte ska funka.
Är 28 år och bor ihop i en pytte tvåa på 40 kvm m min sambo. Tänker o hoppas på plus exakt hela tiden, och tiden går bara så sjukt långsamt!!! Och går detta vägen så måste vi verkligen flytta haha.
Tror jag väntar med att testa till på mån morgon =)
Någon här som fått negativt ägglossningstest någon gång för att sedan några timmar efter vara helt positivt? Kan det bli så?
Blir så förvirrad för har tagit tester i flera dagar och de är jättenegativa, det svagaste man kan få. Tog ett idag vid kl 08, samma sak där. Tog dock nyss ett till test och det var helt positivt. Alltså lika starka streck? Borde inte LH-ökningen ske lite långsammare för att det ska vara normalt eller kan man få full LH-ökning på bara några timmar? Kanske är något fel på testet, ska ta ett till på kvällen men ville kolla här ifall det hänt någon annan.
Igårkväll på BIM -1 kom mensen :( Var ju första försöket så försöker inte stressa upp mig men fan också!! Trodde verkligen att det skulle funka. Och så jävla ironiskt att jag blivit gravid en gång tidigare ofrivilligt då vi råkade ligga EN gång på en röd dag .. och nu när man ändå legat i så fäster det såklart inte. Aja - ny månad ny möjlighet..
Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?
Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.
Tack så jättemycket för alla gratulationer. Känns helt overkligt :D. Nu kommer nästa nervösa och jobbiga del - att vänta ut de återstående 8v av trimester 1 :O. Hänger dock kvar i den här tråden juni ut för vill ju vara med när ni andra får era pluss!