Bim juni 2020
Kan detta vara positivt eller vad tror ni? Väääldigt svagt men man kan se ett streck...eller ser jag i syne. Osäkert när jag hade äl men ska ha min mens om 7-8 dagar
Kan detta vara positivt eller vad tror ni? Väääldigt svagt men man kan se ett streck...eller ser jag i syne. Osäkert när jag hade äl men ska ha min mens om 7-8 dagar
Någon som är kring äl+7? Hur har ni det med symtom?
Jag känner absolut ingenting... så tråkigt, men hoppas ju ändå!
Kul att vi är på samma! Jag var nära på att testa idag men väntar till helgen. Har du barn sen innan? Hade du värk i magen innan du plussade då också?
Jag har testa tidigt från rfsu! Jag har inga barn sen innan, det här bli andra försöket med första barnet. Förra månaden var jag helt tokig och testade hela tiden och kände alla symtom i världen ungefär, haha. Denna månad är det mycket lugnare både i kropp och knopp!
Spännande! Håller tummarna för dig! Jag ska ta på fredag... föreställer mig verkligen att det ska vara negativt bara för att bli så lite besviken som möjligt.
Jag blir knäpp på det här med symptom.. äl + 8 idag och haft molande värk sedan start, brukar inte känna så i vanliga fall! Har dessutom haft konstiga flytningar till och från sen äl och illamående som kommer och går. Något mindre trevligt är även att jag gör nummer 2 flera gånger om dagen på toaletten haha, så brukar det absolut inte vara! Någon annan som känner igen sig i sina symptom?
Jag har också haft värk sedan start, mest stickningar som är där hela tiden. Jag har inga flytningar, men jag har mått illa konstant nu i tre dagar. Är på ÄL + 11. Nummer två för mig är som vanligt hehe, men jag är lite hårdare i magen (ursäkta detaljen). När har du BIM?
Varför ska man alltid testa tidigt för och alltid bli lika besviken när det inte visar något :) har testat totaltmegasuper negativt tre dagar i rad nu, idag senast på bim-5..
Man vill liksom intala sig själv att sluta och lite "ge upp" att man skulle kunna vara gravid, bara för att sedan bli glatt överraskad sen när mensen kanske inte kommer :D
Någon som testat negativt och sen helt plötsligt fått positivt?
Jag har aldrig testat starkt positivt förrän BIM-dagen och tidigast svaga sträck 2-3 dagar innan BIM.
Hej hörrni! Testade imorse. Strecket kom fram på typ en sekund. BIM-2 idag. :)
Någon med bim runt den 17? Någon som plussat än? Hur mår ni?
Alla mina symptom är som bortblåsta och fick negativt idag, så inväntar mensen nu tror jag :)
Har bim 16e, tog ett test ikväll. Kunde ana något men förmodligen bara lite spök! Har inga andra symtom öht förutom att jag känner att mensen är på g.
Jag tar imorgon, kommer inte kunna hålla mig! Haha.
Har bim 17e men har inte testat ännu
Jag tar imorgon, kommer inte kunna hålla mig! Haha.
Har testat, väldigt negativt! Får hoppas på nästa månad...
Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen
Spännande har dock inga grav symptom eller så
Ursäkta informationen, men jag blir inte riktigt klok!
På bim-2 fick jag en rosa flytning, på bim-1 fick jag ett negativt test så jag inväntade mensen. Igår fick jag brunaktiga flytningar med lite blod i, sen va det helt tokdött mot kvällen. Imorse en brun flytning igen och mensen verkar inte vilja komma igång. Visst att jag brukar få spotting innan mens men den är alltid två dagar innan och en gång, sen drar mensen igång med ett pang på bim utan krusiduller..
Någon som känner igen sig? Får se om den drar igång idag..