Bim juni 2020
5e dagen med positiva äl test...
hur är det ens möjligt?!
5e dagen med positiva äl test...
hur är det ens möjligt?!
Jag är rätt säker på båda. Glad gubbe på cb och enligt appen Premom fick jag "high" när jag la in bilden där.
Ja jag ringde gyn på mitt sjukhus för nån månad sedan och vart så oproffsigt bemött. Hon skaka på huvet åt min oro över bland annat kort lutealfas och tydligen har alla kvinnor 14 dagar mellan äl och mens, men tiden mellan mens och äl kan variera, plus att hon kunde lova jag blir gravid i sommar/lagom till hösten då jag ju fått 2 missfall så någon undersökning behöver jag då verkligen inte...
ska ringa en privat gyn här i stan imorgon, för såhär vill jag inte ha det. Känner mig annorlunda och konstig jämfört med andra kvinnor här som har normala äl och blir gravida :(
Jag är på BIM-11 och det känns som den längsta väntan som finns. Någon annan som har länge kvar tills ett test blir aktuellt? Hur tidigt kan man börja testa utan att slösa hur många som helst hehe. Hur tidigt kan man få utslag?
Alltså, om jag har så mycket LH hormoner i blodet men att ägget inte släpper, borde inte Rfsu's tester också visa positivt då?
Jag fortsätter att få positivt på cb's ältester även idag, dag 8 idag
Dricker ni mellan äl och BIM? Kommer vara på äl+8 på midsommar, vet inte hur man ska tänka så vore intressant att höra hur ni resonerar
Såhär ungefär varje gång
Nyfiken på länken! :) hittar dock ej...
Äl+10 idag och testade med testlagrets vanliga gravidtest, super negativt. Tänker testa några dagar till :)
Har BIM idag, ingen mens än i sikte! ????
Hur räknar man ÄL+ dagar? Räknar man från positivt ÄL test eller dagen/2 dagar efter? Jag vet ju inte exakt när ägget släppt.. Jag hade positivt ÄL test söndag morgon 7/6 med ÄL värk senare på kvällen. Räknar jag då från den dagen? Är jag på Äl+9 då?
Nu har jag inte varit här på FL på hela månaden för jag tror att det stressade mig för mycket men nu är mensen två dagar sen och igår tog jag ett test. Såg ingenting och på grund av mitt dåliga tålamod kastade jag det därför i soptunnan. Flera timmar senare kollade jag på det igen och det var ett streck där (som nu har bleknat lite sedan igår) se inzoomad bild. Tog ett till test nu på morgonen och fick den andra bilden som resultat. Vad betyder det? Spökstreck? Har aldrig haft det innan så jag vet inte hur spökstreck ser ut.
Detta kan väl inte vara bara jag som ser i syne?
Tog precis ett testa tidigt babyplan test, är på äl 9/10. Vad tror ni? Efter alla dessa test ja tagit på sistone har jag blivit blind känns det som..
Äl+13 och inget plus. Väntar in mensen och håller tummarna för juli månad. Grattis till er som fått plus och hoppas för er som fortfarande inväntar BIM.