Bim juni 2020
Ja jag hoppas på det! Hoppas få till lite mys då, vi har lyckats få till varannan dag hittills sen i lördags otroligt nog :)
Ja jag hoppas på det! Hoppas få till lite mys då, vi har lyckats få till varannan dag hittills sen i lördags otroligt nog :)
Tack! :) Jag känner mig väldigt ödmjuk men det är nog rätt vanligt när månaderna bara går hittills utan plus
[quote=80453713][quote-nick]Undrandee skrev 2020-06-08 12:21:22 följande:[/quote-nick][/quote]
Skulle rekommendera att ta testerna samma tid varje dag! Enligt dina tester verkar du ju visa högst vid 17.30. Så om jag skulle gå efter dina tester skulle jag gissa på att du hade ÄL CD22 eftersom du hade högt på eftermiddagen på CD21 och att det sänkts på eftermiddagen CD23.
Skulle rekommendera att ta testerna samma tid varje dag! Enligt dina tester verkar du ju visa högst vid 17.30. Så om jag skulle gå efter dina tester skulle jag gissa på att du hade ÄL CD22 eftersom du hade högt på eftermiddagen på CD21 och att det sänkts på eftermiddagen CD23.
Är så förvirrad...
Har tidigare två cyklarna (fick missfall cykeln innan det) haft korta cyklar på 22 och 24 dagar. Har då fått snabb stegring på en dag, men nu vet jag inte vad mina ÄL-tester håller på med... De brukar gå ner och bli väldigt svaga typ två dagar efter ägglossning. Men nu ser de ut såhär? (Mina RFSU-test tog tyvärr slut i fredags, men de andra är ju fortfarande ganska starka??). Trodde min cykel var tillbaka till vanligt eftersom jag inte fått mens än, men blir fundersam på varför testerna inte blir svagare nu...?
Kan jag ha missat full stegring i början när de började öka och att jag hade ÄL då?
Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.
Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu
Ja det var sent på kvällen. Men det borde finnas någon skymt av streck på testet ändå tycker jag. Är ju tvärblankt :(
Alltså kolla skillnaden! Blir så jävla besviken :(
Ja så kanske der är. Dock ställer jag in mig på att det förblir negativt
Nej nu ger jag upp testandet. Testade med morgonurin idag igen med Clearblue plus och ja, ni ser ju själva, det blir ingen bebis för min del
Lycka till ni andra och grattis till er som plussat.
Hade inget early kvar :(
men tror det är kört. jag fortsätter få positiva äl tester så jag måste ha problem med fertiliteten.
Grät ut en stund hos mannen nu ikväll. Det är så typiskt nu när vi båda längtar efter ett till barn och verkligen försöker :(
Har ett digitalt kvar som jag absolut inte vågar testa med, vet ju hur okänsliga dom är. Funderar på att köpa ett till early efter mitt gyn besök imorgon, beror på vad/om dom hittar bågot avvikande där. Om jag nu ens får en undersökning där...