Bim juni 2020
BIM idag, ingen mens i sikte. Vågar knappt säga det men känns annorlunda den här gången och tempen har fortsatt att stiga..!
BIM idag, ingen mens i sikte. Vågar knappt säga det men känns annorlunda den här gången och tempen har fortsatt att stiga..!
Så spännande! När har du tänkt testa?
Jag väntar på BIM i början av juli nu.
När jag blev gravid förra gången gjorde jag de. Tycker det är rätt kul att testa ändå. Haha. Plussade några dagar innan BIM då.
Men är ju bättre att vänta egentligen. Men man blir ju så otålig!
Har ända sen äl+4 haft molvärk och det brukar jag inte ha så tidigt, det brukar komma dagen innan eller timmarna innan mens. Sen i söndags (äl+10) har jag fått så himla ont i ryggslutet, legat vaken på nätterna för att det gör så ont. Det brukar jag aldrig ha! Brösten är mer ömma än vanligt. Men det tydligaste är att jag brukar ha humörsvängningar redan 3-5 dagar innan mens, så pass mycket att det känns i hela kroppen att det är hormonerna som styr mig och inte jag. Den här gången känner jag mig HELT som vanligt, till och med min sambo har reagerat haha! Och som sagt, i två dagar har tempen börjat klättra uppåt istället för neråt!
Jag ska testa ikväll!
Visst anar man ett streck där? :O Var tvungen att ta två för min sambo tror mig inte just nu!
Jag känner efter så mycket. Varje månad känns de som att så här har de aldrig känts innan....
Då var j***a mensen här!! Denna månaden hade vi verkligen prickat in äl tyckte vi och jag kände alla möjliga symptom men blev inget:( Börjar bli så tröttt på det här. Vi har försökt i 7 MÅNADER!! Vet att många kämpar mycket längre och jag har respekt för det, men det är sjukt jobbigt att månad efter månad få negativt resultat. Tycker det e rätt länge och behöva vänta ett år innan man kan söka hjälp:(
Men men nu ska jag deppa lite och gå över till ännu en tråd här på fm. Stort grattis till alla er som plussat<3
Bim imorn. Går snart i bitar känns det som. Väntan är så lång...och jag vill hellre vänta en dag extra.
Precis innan jag vaknade imorse drömde jag att jag tog testet, jätteverkligt, vaknade när jag skulle titta på resultatet.
Nej men gud, som jag skrev....bim imorn och det kändes som en evighet. Jag bestämde mig för att ta ett test bara för att släppa på förhoppningarna.
Och så???? Jag har aldrig testat positivt förut, snälla säg att detta är vad jag tror.
Helt klart positivt. Grattis!
Gissar att du får 2-3 på det digitala.
Wow grattis!!!
Så kul. Håller tummarna! Håll tummarna för mig om en vecka! :))
Grattis!! Och vilket starkt streck :D det lönade sig visst att träffa mitt i prick på ÄL