Upprepade MA
Fick tre MA i rad, fick sedan lutinus och trombyl utskrivet till nästa graviditet. Då fick vi vår dotter.
Kram
Fick tre MA i rad, fick sedan lutinus och trombyl utskrivet till nästa graviditet. Då fick vi vår dotter.
Kram
Tack snälla för att ni tar er tiden att svara . Så underbart att höra att ni lyckats tillslut, värmer i hjärtat.
Jag har ätit Aspirin denna gången som är samma som Trombyl. Men inte provat lutinus.
Ska ta upp detta med min läkare genast. Tack igen för era svar .
Nån annan som fått det att funka efter upprepade MA? Fattar inte varför min kropp hela tiden får MA , och att kroppen inte bara stöter ut fostret som inte lever. Som i det MA jag är i nu. Va väntar kroppen på .
Nån mer som har erfarenheter av MA och fått någon anledning till varför det milt MA och inte bara vanlig missfall?
Tacksam för alla svar
Hej tusen tack för ditt svar. Jo så kan det ju säkert vara, tack vare tidiga ultraljud vet vi ju mer nu än förr. Det är jag iofs glad för , jag vet hellre vad som komma skall än gå och tro att man är gravid i veckor fast fostret är dött.
Jag har tyvärr inte haft samma tur tyvärr för har på två av mina missfall sett ett livligt litet foster i v 9+2 och sen trott att allt ska gå bra med sen v 13+5 har missfallet börjat, och fostret dött 9+3. En dag efter ultraljudet.
Orkar ja försöka en gång till kommer ja nog inte tro på graviditeten förrän fostret faktiskt kan leva utanför magen. Låter kanske extremt men det tar på psyket att gå och hoppas varje gång.
Om någon annan har fler tips på vad man kan försöka inför nästa graviditet så är ja evigt tacksam. ??????