Tell me your story...
Uppvuxen flicka som får komplimanger om min hjärna snarare än utseende. Gjorde mig ledsen då att jag inte var så söt (i ansiktet!) men nu kan jag vara tacksam för de berömde min hjärna och såg mig som klok. Yta är inget bra att bygga sitt värde på och väldigt lite att påverka.
Alltid varit mycket i mitt egna huvud och haft bra självkänsla och få men nära vänner. Alltid känt att jag är stark ensam. Glad för det.
Gick gymnasiet men kunde fokuserat mer på studierna och betygen. Fick bra betyg men kunde fått betydligt högre, ex. A och B i de flesta om jag verkligen lagt manken till det. Ångrar det djupt idag ... Dels för jag inte kanske kommer in på min utbildning och dels för det jag gjorde istället var väl lamt egentligen. Mina betyg hade ingen kunnat ta ifrån mig. Men att sitta i bibblan och diskutera killar och andra vänner, försöka bli mer poppis strategier är helt bortkastat. Hade räckt med 50% av de tankarna. Jag irriterar mig på att jag kastade bort mycket för mycket mindre. Men, men dessa erfarenheter tar jag ju med mig nu när jag ska studera på universitet.
Kommer inte göra som förra gången och vara medelmåtta trots jag har högre kapacitet. Det glädjer mig idag. Revansh känslan för mitt yngre jag <3