• Kira16

BF Februari 2021

Hoppades på att få hoppa in här jag också! Skulle testat mig i helgen egentligen. BIM idag men också bara ÄL+10 så ville inte få falskt negativt. Men kunde såklart inte hålla mig!

Enligt NC är bf 22 februari, kommer förmodligen flyttas senare men det märker vi då. Dumt att testa nu på kvällen, nu kommer jag inte kunna sova!

Finns det någon Facebook grupp att gå med i? Har inte läst igenom alla kommentarer ännu.

Stort grattis till oss!!

• Kira16
    Hemligperson2020 skrev 2020-06-12 20:05:34 följande:

Jag plussade idag och är beräknad den 21 februari. Har en son som är 3 år sedan tidigare.

Åh vad roligt med ännu en som har lite senare bf! Har enligt nc bf 22 februari, men någon annan app säger 19. Ska bli spännande sen och se vad de sätter för datum. Hoppas på den 21, för då blir födelsedatumet 210221, har en dotter född 190719 så hade varit kul med liknande ;)

Har du några symtom?
  • Kira16

Grattis till alla nya plus!

Har skickat meddelande till TS som skapat en Facebook grupp om att få gå med och väntar på svar :)

Om någon annan blir tillagd så skicka gärna pm så ni kan lägga till mig med :)

• Kira16
    bananmilkshake skrev 2020-06-15 10:34:46 följande:

Åh, kanske skulle vara kul att vara med... men är man helt superhemlig, alltså det syns inte att man gått med eller nåt? Antar det eftersom det är tidigt för alla i den här tråden. :) 

Ja det ska finnas en dold grupp som inte går att söka på utan man måste bli tillagd :)

Väntar på att bli tillagd själv!
  • Kira16
    MR8692 skrev 2020-06-16 17:01:33 följande:

Vi kanske ska starta en till fb grupp vi som väntar? verkar inte få något gehör ang den som redan finns tyvärr!

Satt precis och tänkte på samma, vi är ju en del nu som skrivit senaste dagarna. Vem vill starta? Jag kan tänka mig om ingen annan vill :)

Blir en dold grupp då så den inte är sökbar för någon annan än de som blir inbjudna tänker jag?
  • Kira16

Alla ni som vill vara med i gruppen på Facebook skicka om till mig här på FL så får jag era namn så jag kan lägga till er eftersom gruppen är dold och inte går att söka på!

• Kira16
    bananmilkshake skrev 2020-06-16 18:50:31 följande:

Åh så bra! Då kanske vi blir lite färre i den också, kan vara skönt så det är lättare att hålla koll. :) Det går alltså inte på nåt sätt att andra kan se att man gått med? 

Nej den är helt dold så den går inte att söka på!
  • Kira16

Hej alla :)

Har skrivit om till en del av er som vill vara med I en fb grupp. Vet inte om alla har sett meddelandet, men är det någon mer som vill vara med så skicka ett meddelande till mig med era namn och var ni bor så lägger jag till er som vän och sen i gruppen som är hemlig, dvs ingen utomstående kan söka eller hitta gruppen!

• Kira16
    MaryJo skrev 2020-07-12 18:08:57 följande:

Jag är också gärna med i en WhatsApp-grupp/Messenger. Har tagit initiativ till att gå med i den hemliga FB grupp som nämns i några meddelanden ovan men har inte fått svar. Skulle ju vara himla skönt att ha några att dela tankar och erfarenheter med ?? Bor också i Sthlm, vilket jag förstår att ni också gör, och är inskriven på BB Stockholm Family på Kungsholmen.

Ligger lite efter er då jag har mitt Kub-prov först den 7 augusti. Men på fredag har jag ett extra läkarbesök inbokat och får förhoppningsvis göra VUL, och syns det ett litet hjärta då så kommer det kännas så mycket lugnare!

Hur har ni resonerat kring NIPT? Jag trodde man bara fick det om Kub- provet visat en hög sannolikhet för kromosomavvikelse? Eller har ni bokat det privat?

Hej! Har svarat på ditt meddelande och lagt till dig på Facebook tror jag om det nu blev rätt person! Vet inte om du sett meddelandet, har inte varit inne här så mycket det senaste :)
Svar på tråden BF Februari 2021