Inlägg från: 123fjäril |Visa alla inlägg
  • 123fjäril

BF Februari 2021

Hej

Plussade precis. Försökt sedan november men med utebliven mens nov-feb så egentligen bara 3 vettiga försök. Förra gången tog den 1,5 år så känns skönt att det gick fortare denna gången

Har en son på 2,5 sedan tidigare

Bf 24 februari men antagligen kan vi bli flyttade till typ 1 mars pga sen ägglossning

• 123fjäril

Hur tänker ni med midsommar?

Min man var tillsammans med dem vi ska fira med på systemet igår specifikt för att köpa vin till mig :/ (var helt säker på att det inte skulle bli något plus denna månaden heller nämligen)

Så de vet att jag planerat dricka

Vill helst inte berätta om puls även om det är våra närmsta vänner

Hälla ut vinet och fylla på med alkofritt?

• 123fjäril

Hur tänker ni med midsommar?

Min man var tillsammans med dem vi ska fira med på systemet igår specifikt för att köpa vin till mig :/ (var helt säker på att det inte skulle bli något plus denna månaden heller nämligen)

Så de vet att jag planerat dricka

Vill helst inte berätta om puls även om det är våra närmsta vänner

Hälla ut vinet och fylla på med alkofritt? (och hoppas på att ingen vill smaka eller bjuda på sitt eget?)

• 123fjäril
    light skrev 2020-06-29 17:11:11 följande:

Är osäker på om det ens är någon som har koll här som är med i fb-gruppen för jag har inte fått nån inbjudan iallafall. Har ni andra som är ?sist in? fått det?

Hur mår ni? Vad har ni för symtom? Blir tokig på att inte kunna prata med nån om detta, vågar inte berätta för någon eftersom vi fick missfall nyss och då hade berättat redan så vill inte göra samma tabbe igen.

Jag har fått må jätte bra hittills, mycket humör svängningar dock och känner att tålamodet med min trotsiga 2,5 åring inte är vad det brukar. Idag var annars första gången jag kände lite halsbränna men annars helt okej, både läskigt och skönt att må så bra
  • 123fjäril

Idag var det inskrivning hos barnmorskan, gjorde ett tidigt ultraljud också och såg en liten levande blupp <3 med full hjärtaktivitet. Enligt barnmorskan är det så mycket liten risk att det skulle bli missfall nu även om det såklart kan hända. Känns skönt

Ser fram emot Kub i mitten på augusti

Bf 23/2 men om ägglossning och dagens ultraljud stämmer blir det nog mer 27/2

Svar på tråden BF Februari 2021