• Hunny B

Testdag 27/6 2020

Jag har testdag 29/6, gjorde FET med en femdagars blastocyst i tisdags. Fick tyvärr en infektion av insättningen så har väldigt öm och ond livmoder just nu. Eventuella symtom går därför inte att säga så mycket om ännu. Jag gör syskonförsök och första graviditeten rev och slet det på en helt annan nivå än tidigare dagarna innan testdag, ömma bröst hade jag redan innan insättning pga Progynon och Lutinus.

• Hunny B

Grattis till plussen!! Vilka ruvardagar plussar ni på och hur gamla var era embryon vid insättning? Jag tänkte testa 25/6 med min femdagars dagars, då är jag på rd9.

• Hunny B
    Jagerika skrev 2020-06-20 15:29:51 följande:

Jag plussade svagt första gången på RD4 men med digitala på RD5 :) jag har en femdagars!

Oj vad tidigt! Jag är på rd4 idag, kanske skulle testa imorgon då... men vågar nog inte! Har också en femdagars.
  • Hunny B

Jag tror inte att jag lyckades på det här försöket. Är på rd8 med blastocyst och blöder en hel del sen ett par dagar tillbaka. Det här är syskonförsök och jag blödde till och från under första trimestern med dottern men inte på det här sättet som är konstant utan mer i omgångar då. Tog ett utgånget ägglossningstest igår och det var blankt också, har inget gravtest och kommer nog inte testa innan testdag. Men får ta nya tag i höst, har fyra blastocyster kvar i frysen!

Svar på tråden Testdag 27/6 2020