• Hålltummarnaaa

Testdag 27/6 2020

Hej!

Jag hoppar in här :) ruvar på en 5-dagars FET i naturlig cykel, inga hormoner alls. Är idag på RD4 och testdag är 29/6 (som jag aldrig håller haha).

Har haft symptom som stickningar/ilningar/gasig och förstoppad mer eller mindre från insättning. Är också ganska trött men det beror nog mer på midsommar och att det varit mycket folk.

Har tjuvtestat och tyckt mig se ett väääääääldigt svagt sträck, men omöjligt att veta om jag inbillar mig eller inte, sist såg jag tydligt RD6 så jag håller tummarna tills dess :D

Grattis till alla som plussat!

• Hålltummarnaaa

Jag kunde inte svara på inlägg - konstigt :/ Men GRATTIS alla som plussat! Håller alla tummar för oss nu att de stannar kvar & hoppas att det fäster för er andra också <3

Mallanino, mitt är inte lika starkt som ditt :( Vi är på samma ruvardag. Men mitt ser precis likadant ut som min förra graviditet vid den dagen (RD6), om inte lite starkare, så det är nog inget konstigt :D Måste bifoga mitt också!

• Hålltummarnaaa
    Mallanino skrev 2020-06-22 20:20:51 följande:

Jag är på RD11 idag :P bara så vi inte misstolkat varandra :P mitt va med jätte svagt RD8 (med tredagars)

Men garttis iaf!! Det är ju ett plus så :D <3

Tack! <3 hoppas det blir starkare nu bara :D och ja, jag hade ju helt blandat ihop dig med fel kommentar där du svarat på mig när jag skulle kolla vilken dag du var på! XD Spännande, hade ni gjort IVF förr?
  • Hålltummarnaaa
    Hålltummarnaaa skrev 2020-06-23 08:04:37 följande:

Tack! <3 hoppas det blir starkare nu bara :D och ja, jag hade ju helt blandat ihop dig med fel kommentar där du svarat på mig när jag skulle kolla vilken dag du var på! XD Spännande, hade ni gjort IVF förr?

Såg nu att det var er första.. haha jag kanske skulle lära mig läsa..
Svar på tråden Testdag 27/6 2020