Marmeladboll skrev 2020-06-25 20:38:41 följande:
Hej Grilimy!
Blir så ledsen av ditt inlägg. Så tråkigt att höra ????. Så ledsen för din skull och beklagar verkligen.
Om det är kört denna gång så hoppas jag att det lyckas i Augusti. När är din testdag? Klinikerna brukar inte rekommendera att sluta med lutinus innan testdag? Vet att det känns hopplöst om du blöder och har svagare tester. Men om du väntar så håller du i tull sista halmstråt.
Du skrev att du skulle få hjälp med medicin mot immunförsvaret nästa gång. Vad är planen då för augusti. Vilken medicin ska du ta? Det är enda progressivt tycker de flesta kliniker är mkt sparsamma med både medicin, tester och utredningar.
Stor kram till dig! ?????
Tack. Jag bad om hjälp för mitt immunförsvar redan denna gång och fick tvärnej. Dock hjälpte min allergiläkare mig med kortison då han vet om mitt problem. Varje gång jag blir gravid så får jag en extrem frossa när det har fäst, jag skakar klär på mig tjocka kläder som värsta influensan, då vet jag det fäst och stöts bort sen kommer blod. Lika denna gång, tredje dagen efter insättning så kom frossan, då visste jag det fäst och även att min kropp kämpade för att stöta bort. Och så blev det även nu.
Fick veta nu efteråt från en sköterska att det finns en behandling mot detta problem. Men det sa läkaren inget om och hon vägrade ens ge mig kortison, de undanhöll mig en behandling som kanske var avgörande. Tvivlar starkt på att de hjälper mig i Augusti heller. Läkaren verkar helt ovillig att hjälpa till, hon blev tydligen även irriterad på min allergiläkare när han försökte förklara mitt immunförsvar för henne och mitt behov av hjälp. Gör de inte detta i aug så finns ingen mening att återföra det frysta tyvärr. :(
Angående lutinus så har rätt starkt plus gått till nästan obefintligt så det är ju omöjligt att fortfarande vara gravid då. Även om det är med ägglossningstest. Det ger ju samma utslag. :(
Kram