Testdag 27/6 2020
Hej! Hoppar in här har testdag 1/7. Är på min första IVF med min 4:e FET. Idag är RD 9 för mig.
Hej! Hoppar in här har testdag 1/7. Är på min första IVF med min 4:e FET. Idag är RD 9 för mig.
Ja, det är väldigt ledsamt...jag har gjort färdigt alla försök hos landstinget och jag vet inte om jag vill lägga massa pengar samt smärta och sorg mer...orkar inte helt enkelt. <3
Hej!
Hur känner du dig, har du tänkt att tjuvtesta?
Min resa började 2011 detta är min sjätte ruvning dock första gången med ett 5 dagars.
Har fått 4 färska och ett fryst på tidigare behandlingar. Inte ett enda plus någon av gångerna. Detta är vårt tredje betalning smoch snart börjar pengarna ta slut :( vet ej om detta kanske är en sista försök jagfyller 36 efter sommaren och är ganska säker att vi inte kommer kunna föröka mer detta året. Hoppas på det bästa denna gång.
Jsg går på progynon en morgon 2 på kvällen plus lutinus tre ggr om dagen två åt gången ( 6st sammanlagt)
Ruvardag 9 idsg o känner ingenting brösten är tillbaka på det normala efter att de varit ganska ömma fram till rd7 kan känna lite mensvärk då o då o det e i princip allt.
Vill gärna testa tidigare men jsg är nog inte redo än för besvikelse
Har tagit ett tredje äl test. Ännu svagare. Blöder som vanlig mens nu. Har dessutom blivit överstimulerad sen igår så det har jag pratat med dem om idag. Det enda bra med det är att det tydligen blir av att äggen fäst. Dock stötte mitt immunförsvar bort dem som vanligt. Trots kortison denna gång. Hoppar över lutinus nu, känns meningslöst eftersom testerna blivit svagare, knappt synbart nyss. Men tack för allt peppande. Enda hoppet är om de erbjuder mig rätt behandling (som jag fått veta de har men ej erbjöd mig trots de visste mitt immunproblen) i augusti med vårt frysta och att det klarar upptining. Just nu är jag så knäckt. Sista chansen i augusti sen är vi för gamla och har inte råd med en till behandling heller, räcker med att fått en skuld på 33000 nu utan bebis. :( Så sjukt ledsen.