Testdag 27/6 2020
Ja, tänkte testa fredag igen men nu fick jag mer mensvärk och så var det slemmiga bruna strängar på pappret... känns inte hoppfullt alls. :( men fortfarande förvirrad över positivt äl test.
Vi får hoppas att äl testet stämde iaf
Ja, tänkte testa fredag igen men nu fick jag mer mensvärk och så var det slemmiga bruna strängar på pappret... känns inte hoppfullt alls. :( men fortfarande förvirrad över positivt äl test.
Det är nått fel på min telefon den skickar två gånger ber om ursäkt
Det är nått fel på min telefon den skickar två gånger ber om ursäkt
Hej Anonym ????. Mm nä brukar försöka hålla mig till testa förutom förra ruvningen i maj när jag hade migrän från helvetet och kunde inte ta nån stark värktablett typ treo. Så ringde i upplösningstillstånd till kliniken och frågade vad jag skulle göra. De tyckte jag kunde testa en vecka tidigare.
Hade plus på mitt första FET men fick MA i vecka 11. Efter det har jag fått minus. Har även varit överstimulerad så aldrig gjort en färsk återföring.
Har haft två ostimulerade cykler och två stimulerade här nu de två sista. Tycker det är svårt att avgöra symtom i stimulerad cykel.
Vad är din IVF historia Anonym?
Tack.. Tyvärr kört nu, mer blod idag och ny äl test som visar mycket svagare idag. Jag antar det tyder på att något varit men ej är kvar.
Har tagit ett tredje äl test. Ännu svagare. Blöder som vanlig mens nu. Har dessutom blivit överstimulerad sen igår så det har jag pratat med dem om idag. Det enda bra med det är att det tydligen blir av att äggen fäst. Dock stötte mitt immunförsvar bort dem som vanligt. Trots kortison denna gång. Hoppar över lutinus nu, känns meningslöst eftersom testerna blivit svagare, knappt synbart nyss. Men tack för allt peppande. Enda hoppet är om de erbjuder mig rätt behandling (som jag fått veta de har men ej erbjöd mig trots de visste mitt immunproblen) i augusti med vårt frysta och att det klarar upptining. Just nu är jag så knäckt. Sista chansen i augusti sen är vi för gamla och har inte råd med en till behandling heller, räcker med att fått en skuld på 33000 nu utan bebis. :( Så sjukt ledsen.
Okej då har du gjort 4 ägguttag då anonym?
Fick ni tre ägguttag betalt av landstinget? Låter som ni gått och betalat privat på alla försök?
Ja vi har försökt sedan höst 2017 och med IVF sedan augusti 2019.
Jag är 37 och känner att åldern tickar på ????. Vem kunde tro att allt skulle ta så lång tid. Min mamma va 35 när hon fick mig. Men klart har två syskon innan mig. Osis helt enkelt.
Vi fick bra utdelning gällande vår IVF 6 blastocyster. Men inne på min fjärde ruvning och haft 1 MA. Och snart gått 1 år sedan äggutaget förra året. Värst är all tid som försvinner. Blir stressad och orolig att det aldrig kommer gå. Börjar fundera på PGS. Vi får ju inte testa det i Sverige. Vilket jag börjar irretera mig då jag tänker att så mkt tid vi ev. Skulle spara om vi kunde sålla bort de embryon som är dåliga. Mycket oro, stress och sorg.
Kollat på Olgas klinik verkar göra underverk för hopplösa fall. Men kostar mycket pengar ????.
Jag tar som du lutinus och proygnon 6 tabletter om dagen och är på RD 10.
Googlat så mkt på behandling utomlands att det är nästan som jag förutsätter att jag misslyckas. Vågar inte hoppas. Men tycker att mina brösten är en storlek större. Men inte så ömma längre och lite mensvärk ibland. Mycket trött men det kan va annat. När jag va gravid på första fet i ostimulerad cykel. Så kändes det som ett jordskred. Var tvungen att sova med bh och kunde inte sova på mage så ömma brösten och mage hade jag samt häftig molvärk. Jämför med den gången hela tiden men inte haft nått liknande efter det. Kliniken säger att det kan va olika varje gång. Jag är undrar om det stämmer.
Officiell test dag idag <3
Jag måste dela detta med mig.
Jag har precis samlat mig efter 30 min gråtande i detta fall grät jag av lycka min sambo likadant.
12 år i förhållande ivf resan började 2011 längtan har varit enorm men tyvärr besvikelse efter besvikelse
Idag samlade jag mod och tjuv testade rd10 det står Gravid 2-3 har aldrig sätt detta innan kunde inte tro mina ögon sitter och stirrar fortfarande på testet och kan inte fatta att detta är sant.
Men åh vad härligt!! Stort grattis! Vilken målgång!
Blir så glad och lycklig för din skull! <3 du är gravid!! Vet att det är svårt att tro på men testen ljuger inte <3 Stort grattis!!!
Testade självklart idag med ????????
Tack så mycket! :D<3
Ja hur många blev det egentligen:P så roligt:)
Nu blandade du nog ihop mig med någon :) jag tar tre om dagen :P
Hej på er!
Hur går det för er som plussat, mår ni bra.
Mitt första plus någonsin slutade tyvärr i missfall i söndags v 6+2 det va nog det värsta jag har varit med om i mitt liv, den smärtan o allt som kom ut hemskt.
Tror vi ger upp vi orkar nog inte mer fler besvikelse. Resan startade 2011 tror vi avslutar den här 2020
Händer det mirakel så blir vi överlyckliga o för det inte det så är det ändå okej.
Lycka till allihopa
Kram Mira