Trean2021 skrev 2020-07-31 15:19:07 följande:
Idag känner jag mig låg och misstänker att det inte tog sig denna månad heller.. har så mycket molvärk i magen, har även PMS som jag brukar ha några dagar innan mens, BIM ska vara 7-8/8. Känns inte som om det är menat att vi ska ha tre barn. Har alltid varit lite osäker då det känns så riskfyllt när man redan har två fantastiska och friska barn, det känns som att detta bara bekräftar att jag inte ska vara så girig. Förlåt för negativt inlägg men idag känns verkligen allt dåligt och lönlöst,
Känner med dig <3 i känslan om att "nä då kanske det inte är meningen då" jag har ju redan två fina barn. och även i den där hopplösa känslan som kan komma före bim.
Jag har två barn men varit gravid 4 gånger. Graviditeterna har varit olika i början. Men två av graviditeterna har varit så där att jag haft otroligt jobbig" pms" gråtit, varit irriterad osv på ett jätte kämpigt sätt. Och även känt i magen som att "nu kommer mensen när som helst" tills jag insåg att oj jag har gått flera dagar över tiden och tog test som var positivt.