Jag hatar barnvecka
Ja jag tror faktiskt att han inte älskar mig. Om han gjorde det skulle han vilja göra det bra för mig och inte skuldbelägga mig så fort jag säger min åsikt. Han har till och med frågat mig om jag har autism, efter att jag berättat för honom vad jag behöver.
Jag befann mig samma situation som du (flyttade ut på landet till mitt ex och hans barn och han och barnen körde över mig totalt i vardagen och utsatte mig för psykisk misshandel, allt jag gjorde var fel och det fick jag minsann höra). Vår situation slutade med att han försökte ta livet av min hund och skadade mig fysiskt så att jag blev tvungen att ringa polisen för att kunna packa ner mina grejer i 5 kartonger och flytta utan att han skulle skada oss ytterligare. Jag önskar att jag hade funnit detta forum innan för att kunna rådgöra och få tips. Nu har du den möjlighet innan du sätter dig i skiten på riktigt och samtliga här varnar dig från att sätta dig i en sådan situation. Gör du det ändå får du faktiskt nästan skylla dig själv. Du ser varningsflaggorna redan nu (alltså innan ni flyttat in) och då har du faktiskt som ansvar att se till att skydda ditt barn från att flytta in till ett hushåll där hennes behov inte tillgodoses. Ta ansvar och gör det rätta - avstå från att flytta in.