Inlägg från: Anonym (Jisses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jisses)

Jag hatar barnvecka

Anonym (M) skrev 2020-08-02 20:02:56 följande:

Det är han som mest velat det här med ihopflytten. Han gjorde slut i mars pga att han tyckte att det gick för långsamt, att inget hände. Han önskade att vi flyttat dit tidigare. Jag förstår inte vad hans problem är nu, när vifaktiskt håller på med just det. I dagens samtal hakade han upp sig på just matlagning!? Att jag inte lagat mat den här veckan. La ingen vikt på att jag städat, plockat, diskat, tvättat mycket mer än vad han har gjort. Och jag bor inte ens här än och har uppenbarligen inte mycket att säga till om vad gäller just måltider. Då lämnar jag det åt honom. Men nä. Jag har inget engagemang. Jag vet inte hir jag nånsin ska göra rätt i denna mannens ögon. Får som sagt aldrig höra nåt positivt utan bara allt jag inte gör. Jävla sugen man blir då på att göra nånting alls.

Han stör sig också fruktansvärt mycket på när jag använder min telefon och påpekar det varje gång. Så nu har jag gått över till att bara använda den när han inte ser. Därav sena och uteblivna svar.

Men vad tvekar du ens om? Fortsätt med ihopflytten och bli snart hans dörrmatta eller sätt ned foten och skit i flytten. Bli en självständig, stark kvinna om inte för din egen del så för din dotters! Ta till dig vad varenda en har talat om för dig i tråden och genomför inte flytten. Fattar inte ens vad det är att tveka om? Han har inte minsta respekt för dig och tro inte att det kommer att bli bättre när du väl har flyttat dit. Visa lite jävla anamma och gör det som är bäst för både dig och din dotter och tala om för den egotrippade typen att du inte kommer flytta in. Och väljer han att avsluta för det så låt han göra det. Helst ska du nog avsluta hela detta förhållande själv och satsa på dig och dottern till du träffar någon som visar dig respekt. Denna man kommer bryta ner dig totalt inom mycket snar framtid annars.
  • Anonym (Jisses)
    Anonym (M) skrev 2021-08-16 00:29:57 följande:

Jag uppdaterade med ett inlägg. Flyttade tillbaka efter ett halvår och dumpade aset helt för några veckor sen. Förstår inte hur hans ex stod ut i 8år med honom!

Toppen! Du har gjort helt rätt. Lycka till med ditt och din dotters liv.
Svar på tråden Jag hatar barnvecka