• Anonym (Bra)

Pinsamt att arbetsträna?

Om du sagt till mig att du arbetstränar så hade min tanke varit att du försöker att komma ut på arbetsmarknaden. Jag hade bara sett positivt på det då du faktiskt gör något. Pinsamt? Näää.....bra att du försöker komma framåt

• Anonym (Bra)
    Anonym (Sjuk) skrev 2020-10-23 09:07:59 följande:
    Och om man inte har fast jobb? Jag hade inte fast anställning när jag blev långtidssjukskriven och vem anställer någon som varit sjuk i 5 år och som ska gå upp i tid sakta. Ingen! Absolut ingen anställer en sån person. Jag kan dessutom aldrig jobba i den bransch jag var i innan jag blev sjukskriven så det hade ändå inte gått, 
    Du och jag tolkade nog det inlägg du citerade olika. Vem som har rätt vet inte jag. Jag tolkade som om att personen menade att alla har olika förutsättningar. Att har man problem av något slag behövs arbetsträning. Hade man inte haft problem hade man kunnat utöka sin arbetstid utan problem. Det var som jag tolkade inlägget. Vi får se om personen svarar.
  • Anonym (Bra)
    Anonym (Sjuk) skrev 2020-10-24 18:59:54 följande:
    För att kunna utöka sin arbetstid måste man ha ett jobb. En person som är arbetslös behöver inte ha mer problem än någon som inte är det och man kan arbetsträna på sin arbetsplats. 

Anonym (Sjuk) skrev 2020-10-24 18:59:54 följande:
    För att kunna utöka sin arbetstid måste man ha ett jobb. En person som är arbetslös behöver inte ha mer problem än någon som inte är det och man kan arbetsträna på sin arbetsplats. 
    Om du inte har problem har du kanske ett jobb. Jag tror att det är så personen menar. Men eftersom du vill se det från den negativa sidan så lägger jag ner. Verken du eller jag vet vem som tolkat det rätt
Svar på tråden Pinsamt att arbetsträna?