• 19Richie88

Baka flicka 2020

Connie07 skrev 2020-12-17 21:52:31 följande:

Nån som fått flicka efter någon metod?

-Får väl knulla henne med kapsylen på huvudet istället för i fittan"

Haha.. Nä. Förlåt.

Men vi provade bara istället helt att byta sex- ställningarna 'Inget annat, om inget annat så "kom" jag några gånger innan på egen hand innan vi körde på i bolsterdunen så att säga.. mest för att illustrera fram sk. "Rysk Roulette med Spermierna.. Kan ha varit det som hjälpte det hela fram lite.. hmm, vet inte?
    Prova!

..
    Sen körde vi de positionerna på vilket vi Inte hade gjort när vi fick, pojkarna 2st tidigare. Och det fungerade, så istället 3x gången gillt.. fick vi till sist en underbart söt liten unge, en flicka just. Lycka till.

https://prnt.sc/w5vmum
  • 19Richie88
    pandarinen skrev 2020-12-19 21:44:29 följande:

Åh nej denna covid som härjar..... inget roligt. Hoppas dina symtom fortsätter att vara milda.

LyCKa55 skrev 2020-12-19 13:54:21 följande:

Ska även tillägga att jag mått annorlunda denna graviditet hittills. Sura uppstötningar, illamående tidigt, tidiga symtom över lag. Dåligt humör mm. Saker som varken sambon eller jag känner igen sen innan

Vill barnet ut ..när det är tid så att säga. Då struntar den blankt i om det är Corona utanför magen, den, förlåt; Hon.. Var det sagt så? Hon kommer när det är dags. Att du har covid, kan i värsta fall påverka lite grann din andning, skitet är luftburet.. men bär munskydd så länge du kan, tänk på läkarna och övrig personalen och sen masken har dom väl löst på något sätt så att den är steril och allt vad det är säkert att använda om det behövs då när du ska föda.
    Lycka till och krya på dig, mest för hela familjens skull.
  • 19Richie88
    LyCKa55 skrev 2020-12-20 08:36:39 följande:
    Va? Alltså jag är i v.12 så det är ingen som vill ut här på länge. Jag har covid nu...Fattar inte riktigt din kommentar...
    Hehe.. Oops. Jaha ja, V121. Nä ja det är lite tidigt att föda i.
    Trodde minst att det var 'go time nu inom de närmsta liksom.
    Då har du i alla fall fortf. mer tid på dig att vänta ut allting och med vadå ~30 veckor kvar till Sommaren sen i nästa år nu som kommer då antagligen Covid att vara mildare också förhoppningsvis. Hej
Svar på tråden Baka flicka 2020