Vilkbligravid skrev 2020-12-12 21:29:18 följande:
Hjälp!!!
Första dag på sista mensdag var 28/10.
Fick en blödning 26/11, trodde det var mens men kom så lite och varade 4 dagar.
Gjorde tillslut ett gravtest 2/12 som visade Gravid 1-2!!!!!!!
Överlycklig!
Men började blöda igen 2/12-9/12 men bara lite när jag torkade mig och ibland kom det ut några droppar om dagen.
Gjorde ett gravtest igen idag och den visade fortfarande 1-2. Borde ju vara i vecka 7 nu.
Snälla snälla snälla säg inte att det är missfall!?!
Ska på vul på onsdag men klarar inte denna oro mer, det enda jag gör är att oroa mig, googla och tänka. Usch! Vill bara klara detta efter flera års försök
Hej!
När jag testade med cb veckoindikator och den bara fortsatte visa 1-2 veckor och ökade aldrig så slutade det tyvärr i missfall. Började blöda men inte mer än vanlig mens och inte med klumpar. Hade inte heller ont. De sa till mig att det var vanligt att blöda och att det säkert inte var nån fara eftersom det var så lite blod, men lyckades tjata mig till att få komma på ett vul och de kunde då konstatera ett komplett missfall. Förmodligen hade graviditeten avstannat väldigt tidigt så inget hade hunnit utvecklas i och med att det inte kom några klumpar eller så och allt var redan borta när jag fick komma in på vul 3 dagar efter att första blodet kommit.
Så var det för mig, men jag har läst flera historier där cb med veckoindikator inte ökat som det ska och det gått bra ändå, så man vet ju aldrig! Men det tyder ju på att hormonet inte ökar och om du ska vara i vecka 7 nu så borde det ha ökat. Men som sagt, man vet aldrig. Önskar dig stort lycka till! Vet att ovissheten är hemsk! <3