Sussna85 skrev 2021-02-04 10:03:36 följande:
Denna gång hade jag symtom innan jag ens plussande,det stack i brösten på ett vis jag inte har upplevt förut. Och ett konstigt brännande i livmodern 7 dagar efter insättning. Nu molar det lite titt som tätt...
Men vi är väldigt nära varandra då!
Gick just in i vecka 6 idag (5+0) enligt apparna och jag har varit illamående till och från i 2 veckor nu,plus igår och idag en jävla huvudvärk.
MEN,mina två andra graviditeter så har jag känt så gott som nada!
Men min första,sonen,var det bara plusset på stickan som gjorde att jag förstod att vi äntligen var gravida. Sen kände jag ingenting genom hela graviditeten.
Med dottern så kände jag ett lätt molande dagarna före BIM,sen inget mera. Illamåendet kom då först i v8 typ.Sen när det hade gått över så kände jag ingenting utöver det normala då heller.
Så summasummarum,alla graviditeter är så olika,och så individuellt hur man upplever det från person till person. Så många som går utan symptom utan att det betyder nån fara
Sambon kläckte ur sig att mitt dåliga mående så tidigt denna gång beror på min ålder.Hmfp...Tack för den lixom! Haha
Då hoppas jag verkligen att jag har en sån graviditet du haft med dina tidigare två, haha! Tack att du tog dig tid att svara, gjorde mig lite lugnare <3 ska försöka njuta av att jag mår ganska bra och försöka tänka att man väntar barn & inte missfall, även om det är svårt såklart! Stort grattis själv till plusset och kul att vi är så nära varandra! :)
Jag är själv inte så ung (27, fyller 28 i slutet av året) så kanske börjar jag må skit också snart haha! ;) Bokade in inskrivning nyss (i mitten på mars dock, första tiden som fanns), och det känns litelite mer verkligt nu!