Inlägg från: LadyThunder |Visa alla inlägg
  • LadyThunder

BF Oktober 2021

Dyker in också! Är i vecka 7 (6+2) efter 2 missfall och 2 års försök att få barn nummer 3.

• LadyThunder
    Emlan93 skrev 2021-02-12 16:29:36 följande:

Först var oron att ens kunna bli gravid. Nu börjar en ny oro. Antar det är såhär det kommer vara helt enkelt:) Men jag har fått lite brunt i flytningarna både idag, igår och förrgår när jag torkar mig. Ytterst lite men man börjar ju ändå tänka. Någon som har samma? Står ju på 1177 att det är vanligt med småblödningar i början av graviditeten. Men ja..

Samma här! Jag har dessutom mensvärk, som kramp. Rosa blod och inte bara gammalt brunt. Fick göra VUL igår och allt såg fint ut, ett pickande hjärta på våran lilla ärta som nu är 7 veckor gammal i magen:)
  • LadyThunder
    Annosnartmammatill4 skrev 2021-03-25 21:27:02 följande:

Nej men vad roligt, min äldsta är 13och 11och 9snart och bonusdottern är snart 9hon med

tycker du graviditeten känns annorlunda denna gång när man är lite äldre och graviditeten denna gång än för alla dessa år sedan man gjorde detta sist?

Här är en till! Mina är 11 och 8, är i vecka 12 med barn nummer 3. Jag tycker ABSOLUT denna graviditet är annorlunda redan! Betydligt mindre humörsvaj, jag kan njuta av alla sk. Jobbiga symptom nu, jag känner att jag har bättre koll på migsjälv än tidigare graviditeter.
Svar på tråden BF Oktober 2021