Inlägg från: Ritzy |Visa alla inlägg
  • Ritzy

BF Oktober 2021

Positivt test idag bim+2 (tror jag) och har absolut inga gravidkänningar. Precis som första graviditeten. Andra graviditeten hade jag massa känningar redan innan bim, men det slutade tyvärr i missfall nu i januari. Hoppas det går bättre denna gång :) BF mitten på oktober, men lite osäker på exakt datum.

• Ritzy

Lägger in mig i listan :)

BF 1/10 - Jessnr4, femte barnet

BF 3/10 - Lilly2015, andra barnet

BF 3/10 - MrsFerh, andra barnet

BF 3/10- Malinholmberg, första barnet

BF 4/10 EnPetra, andra barnet

BF 5/10 Al88, tredje barnet

BF 5/10 Tussan94, andra barnet

BF 5/10 - Fru89, andra barnet

BF 6/10 - Mria, andra barnet (+ 2 bonusar)

BF 7/10 Sussna85, tredje barnet

BF 7/10 Aklejan, andra barnet

BF 10/10 Sylphide fjärde barnet

BF 10/10 Liiten2021 sjätte barnet

BF 11/10 Jagerika, första barnet

BF 13/10 Grönärskönt, första barnet

BF 15/10 Elviran78, fjärde barnet

BF 16/10 081214, fjärde barnet

BF 17/10 FruGryning fjärde barnet

BF 17/10 Ritzy, andra barnet

BF 18/10 Rollingsky, fjärde barnet

BF 18/10 violetflame, första barnet

BF 19/10 Snäckan92, första barnet

BF 20/10 KaDa89, andra barnet (+1 bonus)

• Ritzy
    Liiten2021 skrev 2021-02-16 12:09:45 följande:

Åh hoppas hoppas att äl skedde senare .

Om så måste äl dock ha kommit mer än 15 dagar efter mens

Ville bara säga att min ägglossning oftast kommer mellan dag 17 och 21,och det hade jag ingen aning om innan jag började tempa. Positivt ägglossningstest betyder ju inte heller att ägglossning skett. Så jag håller tummarna för att den kom senare än du trodde :)
  • Ritzy
    Buslur skrev 2021-02-19 10:36:44 följande:

Hej allihopa! :)

Jag plussade imorse, svagt men positivt :)

Tror jag har BF den 31/10. Svårt att säga då jag fick missfall I januari och ej har haft mens och därför är osäker på längden på min cykel för tillfället då den är lite olika. Men runt 31/10.

Så glad men också extremt orolig då jag precis haft missfall. Ska vänta med att ringa bm då det var så jobbigt sist att behöva avboka allt... När jag väl orkar ringa ska jag be om tidigt ultraljud för att stilla min oro! Hoppas innerligt att det håller sig kvar där inne <3

Grattis till plusset! Och hoppas det håller sig kvar :) Jag fick också missfall i januari och har inte heller hundra koll, men jag tror att jag har BF 17 oktober. Har faktiskt bokat tid hos bm, men längre fram (mitten på mars), vill inte träffa dem så tidigt som förra gången om det inte blir något...
  • Ritzy
    Emlan93 skrev 2021-02-19 14:52:13 följande:

Hej! :) Bokade du privat? jag bokade ett tidigt ultraljud igår till i slutet av mars hos en privat klinik, ska vara runt v.9-10 ungefär då om allt går bra.... Frågade BM där jag ska ha mitt inskrivningssamtal först om det kunde göra vul i samband med det, såklart kunde de inte det men värt att fråga iallafall hehe:)

Nej, det är bara inskrivningssamtal jag ska på då. Är lite sugen på att boka privat, för jag tror inte de kommer erbjuda det hos min vanliga BM. Men skadar ju inte att fråga iofs :) hur mycket betalar du då för privat ul?
Svar på tråden BF Oktober 2021