BF Oktober 2021
Fick ett svagt plus idag, bim-6, bf runt 29/10. Fjärde barnet men femte graviditeten, fick missfall i november i v 4+6.
Har sån molvärk i ländryggen, minns det från förra, är så orolig :(
Fick ett svagt plus idag, bim-6, bf runt 29/10. Fjärde barnet men femte graviditeten, fick missfall i november i v 4+6.
Har sån molvärk i ländryggen, minns det från förra, är så orolig :(
Kul att få hänga här, hoppas allt går vägen :)
Nån mer som har såååån mensvärk?
Här är mitt test idag, ca bim-4 svagt men det är där
Grattis!! Känner igen dig från nån annan tråd! :) har inte mensvärk men ömma bröst! Kan bero på att dottern har tandsprickning och tuggar på dem hahaha
Jag har värk! Eller det värker/svider/hugger om vartannat. Kan inte bestämma mig för om jag tycker det är positivt att känna något eller om det är oroande för att det gör ont...??
Neej..... Men det är större sannolikhet att det inte är dåligt!
Jag hade "blodstrimmor", brunt och rosa I flytningarna från dagen innan jag plussade som höll I typ en vecka. Nu har det lagt sig. Hoppas att det ska gå bra ändå! Det är ju tydligen normalt även om man blir sjukt orolig! Kram!
Håller tummarna! Jag har också haft en del molvärk, trodde verkligen mensen skulle komma så blev så överraskad när jag plussa.
Ja okej :) Jag nojar med!! Gick precis i in i v.6 så inte sååå gravid ännu hehe!
Jag känner så igen din oro. har också mycket ryggvärk och intag direkta andra symtom. är i vecka4+3. Har du fått några symtom än?
Varit öm/ilat i brösten i två-tre dagar men idag ingenting, bara denna jäkla molvärk i korsrygg och mage... Hoppas det ändå är bra, inga fler blodstrimmor i a f sedan den lilla i går fm, hoppas de stannar borta...
Nån som haft molvärk i rygg o mage där det sen försvunnit men ändå gått bra? Tycker alla mina symptom är borta :(
Fler som är otroligt trötta? Jag har add och är ganska slö i vanliga fall men nu vill jag bara ligga i sängen hela tiden.. mår illa också så man tappar lusten att göra någonting.. försöker orka med vår mycket aktiva 2 åring..
BF 1/10 - Jessnr4, femte barnet
BF 3/10 - Lilly2015, andra barnet
BF 3/10 - MrsFerh, andra barnet
BF 3/10- Malinholmberg, första barnet
BF 4/10 EnPetra, andra barnet
BF 4/10 Fellan95, första barnet
BF 5/10 90sbaby, första barnet
BF 5/10 Al88, tredje barnet
BF 5/10 Tussan94, andra barnet
BF 5/10 - Fru89, andra barnet
BF 6/10 - Mria, andra barnet (+ 2 bonusar)
BF 7/10 Sussna85, tredje barnet
BF 7/10 Aklejan, andra barnet
BF 10/10 Sylphide fjärde barnet
BF 10/10 Liiten2021 sjätte barnet
BF 11/10 Manda25, andra barnet
BF 11/10 Traska, tredje barnet
BF 11/10 Jagerika, första barnet
BF 11/10 Annika79, andra barnet
BF 13/10 Grönärskönt, första barnet
BF 15/10 Elviran78, fjärde barnet
BF 15/10 Sandyyy90, första barnet
BF 15/10 Mrs87a, andra barnet
BF 16/10 081214, fjärde barnet
BF 17/10 FruGryning fjärde barnet
BF 17/10 Ritzy, andra barnet
BF 18/10 Rollingsky, fjärde barnet
BF 18/10 violetflame, första barnet
BF 19/10 Snäckan92, första barnet
BF 20/10 KaDa89, andra barnet (+1 bonus)
BF 22/10 Zvartaliljan86, fjärde barnet
BF 22/10 Emlan93, första barnet
BF 22/10 Soon2be4, andra barnet
BF 22/10 Nojjig, tredje barnet
BF 26/10 Saran92, tredje barnet
BF 26/10 Tlm, tredje barnet
BF 26/10 viljaa, 27, andra barnet
BF 27/10, smurfem, 34 år, första barnet (ett MA)
BF 29/10, MissDecibel86, fjärde barnet, (ett mf)
BF 31/10, buslur, 27 år, andra barnet (ett MF)
Blodstrimma i förrgår, inget i går och en ljusrosa prick idag efter toabesök. Precis som med mitt missfall... v 4+4 idag. Nån som fått samma?
Nån som gått från hård mage till helt på andra hållet? Fick höra av vän att det inte va bra... hmmm... undrar varför?
Sa hon inget om varför det inte skulle vara bra?
Jag har för mig att magen varierade lite när jag väntade dottern. Framförallt i början. Kanske inte diarré, men att man behövde gå ett par ggr per dag ivarjefall.