BF Oktober 2021
Var på VUL idag och såg ett litet pickande hjärta, motsvarar v 6+1-2 sa hon så jag ska försöka pusta ut även om jag vet att faran inte helt är över men ett steg på vägen iallafall :)
Var på VUL idag och såg ett litet pickande hjärta, motsvarar v 6+1-2 sa hon så jag ska försöka pusta ut även om jag vet att faran inte helt är över men ett steg på vägen iallafall :)
Jag håller med, vill också vänta lite till :)
Många som skrivit till mig ang gruppen, ska fixa in er imofn när jag sitter vid datorn, inte hunnit idag <3
Många som skrivit till mig ang gruppen, ska fixa in er imofn när jag sitter vid datorn, inte hunnit idag <3
Tror ni att förlossningen kommer att tillåta 2 personer igen?Fick min son i mars 2020 och då hade reglerna preeeeecis börjat håll..tänkte att vaccinationerna är igång så kanske det lättas upp till oktober
Hoppas det.
Det tråkiga är ju att sambon inte får följa med alls till BM nu under våren :( Inte på RUL, inget :( Känns åd skön att ha ett privat UL bokat om några veckor, där han är välkommen. Första barnet, så vi både vill ju vara i dethär tillsammans
Min man ska va med via videosamtal på de ultraljud jag har. Känns okej även om jag helst hade velat ha honom i samma rum såklart. Tror det är tillåtet med videosamtal på de flesta ställen i landet.
Har KUB bokat till 1 april ????
Grattis till alla pluss <3
Finns en hemlig privat fb-grupp som kommer max ha 50 medlemmar , skicka PM till mig med beskrivning av din profilbild samt ditt namn, så lägger jag till dig som vän och bjuder in <3
Fler som är otroligt trötta? Jag har add och är ganska slö i vanliga fall men nu vill jag bara ligga i sängen hela tiden.. mår illa också så man tappar lusten att göra någonting.. försöker orka med vår mycket aktiva 2 åring..
Har funderat på att starta en kamouflerad liten FB grupp med BF oktober som skall vara väldigt liten med Max 100 medlemmar. Någon som är intresserad? ????
Joinar kanske ligan fick plus den 13 men mellanblödningar i fredags har 2 missfall i bagaget sedan tidigare så trodde det var kört i lördags fick jag ont i brösten också som jag inte haft innan bara illamåendet, står 2-3 på clearblue och tecknen är är kvar inga klumpar heller men är väldigt orolig :/.
Åh hej allihopa! Här kommer en förstföderska precis fyllda 29 år :) jag plussade igår! Kan inte tro det är sant... vi har haft oskyddat sex i ungefär 1.5 år. Försökt aktivt vid några få tillfällen men då det inte gick vägen slutade vi försöka och planerade att skaffa hjälp till sommaren. Ska berätta för sambon idag.
Jag hade sista mensdag 23 januari. Betyder det då att jag har bf 30 oktober?
Kram och grattis till alla er!
Hade någon skapat en hemlig Facebook grupp?
Idag har jag fått se bebis för första gången! <3
Allt såg jättebra ut och vi kan inte vara lyckligare!!
Även jag fick se ett litet pyre idag. V. 8+5, hjärtat slog och benen sparkade. 2 cm lång :)
Tyvärr blir jag nog tvungen att ställa in mitt inskrivningssamtal, barnen verkar bli sjuka
Jag är i vecka 9.
Ska på inskrivning hos BM imorgon
Mår inte jätte illa, konstant småätande (går åt mycket frukt!) och små promenader håller det i schak. Får se om/när det ändras...
Jag gick in i v 15 i torsdags (14+0) och har bf 14/10.
Förstår fan inte hur ni i denna tråden räknar veckor du kan omöjligt vara i vecka 15 jag är i vecka 15 och har bf 2 veckor och 4 dagar innan dig
Hej!
Jag är i vecka 17 och har BF den 31a Oktober och letat efter en mammagrupp. Jag vet att jag är lite sent ute men jag undrar om det finns plats någonstans.
Tack!
Har ni fb grupp? Får jag komma in? :D