BF Oktober 2021
Jag hoppas innerligt att det går bra för er som blöder! Kramar till er!
Jag hoppas innerligt att det går bra för er som blöder! Kramar till er!
Är I vecka 7+1
Samma för mig. Ska vänta och se, men nu kom det mer blod och smärta. Nojig över hur det ska gå på jobbet idag... jobbar kväll nämligen. Tror verkligen jag fått missfall nu när jag inte känner mig gravid längre. Hur går det för dig?
Hur har det gått för er som blöder? Har ni fått tag på vård eller har det slutat?<3
Håller tummarna för att det går bra på fredag! Både jag och Sussna har ju haft blödningar där det hittills har gått bra. Jag hoppas att det är samma för dig! Jag hade också stora klumpar.
Ville uppdatera nu efter VUL. Fick besked om att det inte är en normal graviditet, verkade ha avstannat. Kunde se två tomma hinnsäckar. Så tråkigt! Läkaren ville inte säga 100 % säkert missfall men mycket sannolikt. Fick ta blod för hcg och får uppföljning med nytt VUL och hcg på torsdag.
Nej men va tråkigt! Så det skulle ha varit tvillingar?
Finns det någon chans att du är kortare gången än vad du tror? För visst skulle du vara i v7+nån dag?
Jättebra ivarjefall att de följer upp om en vecka! För är de inte helt säkra så är det bättre att avvakta. Så här tidigt kan några enstaka dagars fel i graviditetslängd göra jättestor skillnad på vad man ser. Förstår dock att tiden fram till dess känns förjävlig!
Förstår dig verkligen!! Jag har mått riktigt illa jag med, kräkts flera gånger om dagen. Varit trött, känslig för lukter.. är också 7+2 men med en tom säck bara. Riktig för jävligt!
Har ni blivit gravida naturligt? För oss var det IVF
Men åhh känner med dig. Stackars!! Men mirakel kanske kan hända igen? Jag har tagit cytotec nu och väntar på att det ska verka.. vi fortsätter med nytt försök, men troligen i finland- där har man möjlighet göra pgt;a så slipper man försöka gång på gång i onödan!
Ville uppdatera er! Var nyss på uppföljande ultraljud, för 6 dagar sen två tomma hinnsäckar. Idag ett embryo med hjärtslag i v8+0!! Så chockad. Här har jag googlat cytotec och gett upp, så fanns det en liten krabat!
Underbara nyheter! Så glad för er skull!!