BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hej alla! Badoj här, 30 år.
Gravid med 4:e barnet, bf 4/10.
Igår gjordes ett ultraljud för jag hade en knöl nere på magen,
visade sig vara ett 7cm myom som jag även hade förra graviditeten.
Såg även ett litet hjärta som slog ????
Hoppas denna lilla varelse vill stanna kvar, var dock inte alls planerat
Men från det att vi fick plusset har det ändå känts så självklart på något vis
Kul att hänga här med er!
Hej! Jag plussade idag i v.3+4 och med bf 22/10. Fast efter 3 missfall förra året så har jag svårt att riktigt glädjas åt plusset och kommer inte berätta ens för min man förrän jag sett ett pickande hjärta...
Blir vårt 4e barn om det går vägen, 9 år gammal är yngsta storebror som tjatat så i många år.
Denna gång har jag redan ett hemskt illamående, plussade tidigt och det sliter och drar jättemycket i tjejmagen. Jag hoppas dessa är bra tecken och att jag inte får mf igen ??
Hej! Jag plussade idag i v.3+4 och med bf 22/10. Fast efter 3 missfall förra året så har jag svårt att riktigt glädjas åt plusset och kommer inte berätta ens för min man förrän jag sett ett pickande hjärta...
Blir vårt 4e barn om det går vägen, 9 år gammal är yngsta storebror som tjatat så i många år.
Denna gång har jag redan ett hemskt illamående, plussade tidigt och det sliter och drar jättemycket i tjejmagen. Jag hoppas dessa är bra tecken och att jag inte får mf igen ??
Har ni kontaktat mvc? Jag bokade en tid för inskrivning via internet och kommer vara i 5+1 då, är det för tidigt? Det stod att det är bra så tidigt som möjligt dock?
Har ni kontaktat mvc? Jag bokade en tid för inskrivning via internet och kommer vara i 5+1 då, är det för tidigt? Det stod att det är bra så tidigt som möjligt dock?
Hej!
Bf 11 okt, livrädd och superexalterad, v6 idag.
Var stensäker redan två dagar efter äl och har haft symptom ända sedan dess.
Läst massor och så många ?experter? säger att man absolut inte kan känna något första 5-6 veckorna.. kanske är en häxa, vet ej. Ringde bm V4 och hon ifrågasatte om jag ens hade plussat. Jag hade då plussat 5dagar i rad..
Svintrött och mår illa, gråter för allt och tycker tiden går så långsamt.
Fick lov att berätta för min chef då jag fick sjukskriva mig några dagar pga trötthet..
Tacksam att jag jobbar hemifrån och har en fin partner som handlar och pysslar om mig.
Hur får man tiden att gå för en rastlös själ utan energi? ????
Hej!
Bf 11 okt, livrädd och superexalterad, v6 idag.
Var stensäker redan två dagar efter äl och har haft symptom ända sedan dess.
Läst massor och så många ?experter? säger att man absolut inte kan känna något första 5-6 veckorna.. kanske är en häxa, vet ej. Ringde bm V4 och hon ifrågasatte om jag ens hade plussat. Jag hade då plussat 5dagar i rad..
Svintrött och mår illa, gråter för allt och tycker tiden går så långsamt.
Fick lov att berätta för min chef då jag fick sjukskriva mig några dagar pga trötthet..
Tacksam att jag jobbar hemifrån och har en fin partner som handlar och pysslar om mig.
Hur får man tiden att gå för en rastlös själ utan energi? ????