BF Oktober 2021
Idag har jag känt mig gravidx100 typ. Trött så inåt h-vete och illamående. Konstant godissugen också. Dessvärre mest sugen på saltlakrits och det ska man ju ta det lugnt med. Har tagit nån emellanåt och gått o sugit på. Det stillar illamåendet lite. Har gått in i v11 nu så trodde ändå att det skulle lugna sig, inte bli värre
Jag tycker att magen växer så det knakar också. Jag ser verkligen gravid ut nu och magen blir svårare och svårare att dölja. Tur att man jobbar hemifrån så man inte behöver bekymra sig så mycket om det ändå. Hur mycket mage har ni andra fått? Magen har kommit tidigare denna gång än när jag väntade dottern.
Enligt vågen hemma står vikten på samma ännu sen plusset. Är inte så stor sen början och blev aldrig så stor med nått av de andra två barnen,med första gick jag upp 6 kg och andra 8 kg om jag kommer ihåg rätt. Sonen var dock en liten plutt på lite under 2700 g när han kom sen. Men hade nog trott att jag skulle ha fått en liten kula ändå nu,med andra barnet ploppa naveln ut iv vecka 12-13 kommer jag ihåg :D
Längtar så efter få träna och röra på mig,just nu är det så frustrerande att börja blöda ännu vid minsta aktivitet.
Är dina blödningar borta Grodan?