Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?

Det är inte äckligt för att det är kladdigt utan för att det kan göra mig gravid. Det är sjukt äckligt. 

• Anonym (hm)
    Anonym (Gift och har barn.) skrev 2021-03-19 19:18:15 följande:

Nej tack, äckligt i alla avseenden förutom som ett kvitto på makens njutning.

Smakar inget speciellt men inte gott som godis eller så att jag uppskattar smaken.

Kletigt och jobbigt att tvätta av. Äckligt dagen efter sex... rinner ut, klistrigt och unket. Har verkligen ingen positiv egenskap eller inverkan! Hade gärna sluppit det helt!!

Aldrig gillat.

Jag fattar inte hur man kan låta en man komma i fittan. Så vidrigt, då sväljer jag hellre. 
  • Anonym (hm)
    Anonym (nyfiken gul) skrev 2021-03-19 19:36:37 följande:
    Upplever du att mensblod är lika äckligt? kroppsvätskor som kroppsvätskor. Sedan är det ju förstås oundvikligt om man vill göra barn...
    Mensblod kan inte göra mig gravid och riskerar inte att förstöra ph balansen. Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt mensen hur mycket jag irriterande den än är. Sperma går lätt att undvika. 

Att göra barn är jag fullständigt ointresserad av. 
  • Anonym (hm)
    Anonym (nyfiken gul) skrev 2021-03-19 19:46:50 följande:
    Sperma och blod har samma pH värde, så oklart varför just sperma skulle störa pH balansen?
    Ja det må vara oklart med det är ett faktum att sperma kan påverka ph balansen negativt. Det kanske har att göra med att mens inte består av rent blod och kommer ifrån en själv. 

Det finns hur som helt ingen anledning att ha sperma i fittan. 
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?