Inlägg från: Anonym (nyfiken gul) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken gul)

Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?

Vi män är ju som bekant spermafixerade. Vad tycker ni kvinnor? Motivera gärna ert svar i denna otroligt viktiga, ja närapå livsavgörande fråga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-03-19 18:25
    Förtydligande: tänkte främst på sperma när man har samlag, inte hur det är att ta den i munnen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?
  • Anonym (nyfiken gul)
    Anonym (?) skrev 2021-03-19 17:52:14 följande:
    Tungan ute Nej, det är inte uppenbart för mig vad trådstartared menar - menar han generellt? Då bryr jag mig inte om sperma. Menar han när man sugar av en kille? Då tycker jag det är äckligt, för jag gillar inte varken konsistensen eller smaken. Menar han när man har samlag? Jag tycker jag det "hör till" och tycker om när han kommer.
    Jag tänkte mest på hur det känns att få det i sig. En del kvinnor verkar tycka det är jobbigt, men undrar om det är ovanligt eller normalt att uppleva det så? Min egen erfarenhet lutar mest åt att många gillar oskyddat sex men är inte så förtjusta i att det blir kladdigt efteråt.
  • Anonym (nyfiken gul)
    Anonym (hm) skrev 2021-03-19 19:20:50 följande:
    Jag fattar inte hur man kan låta en man komma i fittan. Så vidrigt, då sväljer jag hellre. 
    Upplever du att mensblod är lika äckligt? kroppsvätskor som kroppsvätskor. Sedan är det ju förstås oundvikligt om man vill göra barn...
  • Anonym (nyfiken gul)
    Anonym (hm) skrev 2021-03-19 19:41:55 följande:
    Mensblod kan inte göra mig gravid och riskerar inte att förstöra ph balansen. Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt mensen hur mycket jag irriterande den än är. Sperma går lätt att undvika. 

Att göra barn är jag fullständigt ointresserad av. 
    Sperma och blod har samma pH värde, så oklart varför just sperma skulle störa pH balansen?
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?