8 månader och väger 13.5 kg
Ja det låter som alldeles för mycket gröt och välling. Och burkmat i all ära men satsa på att ge god hemgjord mat istället så hon lär sig äta. Burkmat smakar absolut ingenting.
Ja det låter som alldeles för mycket gröt och välling. Och burkmat i all ära men satsa på att ge god hemgjord mat istället så hon lär sig äta. Burkmat smakar absolut ingenting.
Bvc är extremt löjliga med vikt min dotter väger 12 kg och är 9 månader det ända dom pratar om på bvc är att få ner henne i vikt, jag lyssnar inte då pappan och alla hans syskon va stora barn så dom har en gen för det han syskon är rätt små nu( tvillingar) men han är stor gissa vad mössan han hade som 3åring kan jag ha på mig nu... han har ett sjuk stort huvud och är bred å 185 lång:) jag och dottern kan ha samma mössor nu haha så är förmodligen inget fel på ditt barn och jag tycker faktiskt ditt barn äter rätt lite gemfört med mitt
Och ts. Ta inte det jag skriver som kritik nu!
Och föresten tycker du det är lämpligt för bvc att börja snacka om att barnet ska banta redan när de är 2 månader gammalt? Då är du riktigt sjuk
Och föresten tycker du det är lämpligt för bvc att börja snacka om att barnet ska banta redan när de är 2 månader gammalt? Då är du riktigt sjuk
Nu pratar vi om mitt fall där bvc ville vi skulle få ner våran dotter i vikt, men som jag redan sagt så va den tanten helt sjuk... Du säger ju själv att man ska lyssna på bvc så svara på min fråga är det rimligt att en 2 månaders ska banta?
Nu pratar vi om mitt fall där bvc ville vi skulle få ner våran dotter i vikt, men som jag redan sagt så va den tanten helt sjuk... Du säger ju själv att man ska lyssna på bvc så svara på min fråga är det rimligt att en 2 månaders ska banta?