BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej, jag följer gärna med denna tråd ???? Jag har bf 13.12. Det tog nästan 2 år innan pluset och följande månad skulle jag börja ta Letrozol så var verkligen överraskad när det plötsligt hände!
Skall till mödrarådgivningen 10.5 och har ett tidigt ultraljud bokat fredagen före ????
I dagsläget mår jag illa urk urk urk, har provat med armband för illamående men hjälper inte...
Jag bor förresten i Finland så kan vara roligt att jämföra eventuella skillnader man kan stöta på.
Oj, blev ett långt inlägg men undrar ännu när ni tänkte berätta för andra om er graviditet? Jag har inte ännu berättat för någon.
Ha det gott!
Grattis till plusset!
Vi vill vänta till i alla fall efter vecka 12. Tror vi ska invänta morsdag 30/5 och berättade det för de närmsta då är jag i vecka 14. Undantaget blir att berätta för min sambos föräldrar då vi väldigt gärna vill göra detta på riktigt och inte via Skype och vi träffar dem i vecka 11 så berättar för dem då.
Det är planen i alla fall, det kan ju ändras man vet ju inte. Vad är er plan?
plussade nyligen, så lägger till mig i listan ????
Livrädd för att något ska hända, men skönt att veta att jag kan bli gravid!
Hej, jag följer gärna med denna tråd ???? Jag har bf 13.12. Det tog nästan 2 år innan pluset och följande månad skulle jag börja ta Letrozol så var verkligen överraskad när det plötsligt hände!
Skall till mödrarådgivningen 10.5 och har ett tidigt ultraljud bokat fredagen före ????
I dagsläget mår jag illa urk urk urk, har provat med armband för illamående men hjälper inte...
Jag bor förresten i Finland så kan vara roligt att jämföra eventuella skillnader man kan stöta på.
Oj, blev ett långt inlägg men undrar ännu när ni tänkte berätta för andra om er graviditet? Jag har inte ännu berättat för någon.
Ha det gott!
Ha det gott!
Hur oroliga va ni att mensen skulle dyka upp på BIM trots plusset?
Inbillar mig att jag känner mensvärk lite då och då
Jag bytte datum.. hade skrivit in fel datum. :)
Sellerin, 32 år, BF 16/11
Grapefrukt89, 31år, BF 1/12.
Hjzxmjyr, 27 år, BF 2/12
H3JH3J, 34 år, BF 5/12
KNAS, 31 år, BF 7/12
MrsXy, 31 år, BF 7/12
jksk, 34 år, BF 7/12
Bananmilkshake, 35 år, BF 8/12
Neongirl, 38 år, BF 10/12
Litalu, 26 år, BF 14/12
Emjol, 25 år, BF 15/12
Hatamig, 34 år, BF 16/12
BFdec2021, 32 år, BF 18/12
VirrePirre06, 30år, BF 24/12
Emlan93, 27 år, BF 27/12
Fjaril90, 30år, BF 28/12
Miss00J, 27år, BF 29/12
Hur oroliga va ni att mensen skulle dyka upp på BIM trots plusset?
Inbillar mig att jag känner mensvärk lite då och då
Väldigt orolig och är det fortfarande.
Ok vilken vecka är du i nu? Just nu är sambon i annan stad för jobb så är lite rädd att något ska hända innan han kommer hem.
Hoppas det går bra för alla i tråden!! <3