bananmilkshake skrev 2021-05-06 20:44:21 följande:
Varning för äckel-inlägg:
Alltså jag får sån konstig mag...värk eller känsla eller vad man ska kalla det ibland. Tänk er hur magen känns precis innan typ diarré... som en obehagsäckelkänsla. Det är inte den vanliga växtvärken utan som att hela magen känns spänd. Idag i samband med jättemycket beiga flytningar. :/ Blir ju sjukt orolig. Fick nåt liknande precis innan jag fick se hjärtat slå så jag borde kanske lugna ner mig... har ett till ul nu på måndag också.
Men nån som känner igen sig?
Jag kan låta meddela att under natten är min mage spänd som en ballong. Känner av att jag är otroligt gasig. Det brukar släppa på dagen dock.
Jag har även fått svamp tydligen. Det ska vara vanligt vid en graviditet. Har inga men av det men ska ändå behandla det, är dock lite rädd för om det kan påverka fostret.. BM rekommenderade någon variant från apoteket så det ska nog vara lugnt.
Vi har ytterligare ett VUL på onsdag, till självkostnadspris men det känns, otroligt skönt att få se så att allt förhoppningsvis ser bra ut. Hoppas ditt UL på måndag går bra! :)