Inlägg från: Anonym (Alice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alice)

Han har gjort annan tjej med barn

Alltså, hur många bevis behöver du för att förstå att mannen är en usel partner och inget du vill ha som pappamaterial? Förstår att ditt liv har vänts upp och ner och att det känns jobbigt, men du kommer ta dig ut på andra sidan - utan honom. 

Inte bara har han varit regelbundet otrogen och gjort älskarinnan på smällen, han fortsätter ju vara otrogen, som du själv säger, senast i fredags! Man råkar bara inte ha sex varje gång man träffas. 

Sluta lyssna på vad han säger, om han gråter och skäms utan titta på vad han gör. Oavsett vad han har sagt fortsätter han ju åka och ha sex med henne. Nu är det ju dessutom ett barn inblandat, så det bästa för dig är ju att skilja dig och börja om på nytt. 

• Anonym (Alice)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:38:44 följande:
    Alltså han påstår att han frågat henne varje gång om hon skyddar sig och hon har sagt ja. Det är därför han var så arg på henne fram till nyligen när det visade sig att hon var med barn och inte klarade av att genomgå en abort. För att det kändes som att hon har lurat till sig en graviditet sa han. Jo... jag måste klara av att ta steget. Jag vet hur sjukt det låter allting, är inte så rationell just nu :( hoppas bara att kunna vakna upp och att hon är borta ur bilden och träffar någon annan.
    Nu är ju jag varken man eller otrogen, men hur dum får man vara..? Väljer man att vara otrogen bör man ju åtminstone vara smart nog att se till att skydda sig ordentligt, dvs att använda kondom oavsett om kvinnan också har nåt. Annars är det ju inte så konstigt att sånt här händer. Om jag var du skulle jag också överväga att testa mig för könssjukdomar, bara för att vara på den säkra sidan.

Var bara glad att ni inte redan har barn ihop. 
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:06:33 följande:
    Trots att hon kommer föda ett för honom oönskat barn?

Jag är på väg dit ja... jag inser att jag måste gå. Jag förtjänar inte detta,
    Han fortsätter ju att ligga med henne, så han verkar ju inte ogilla henne direkt...
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-04 10:04:17 följande:

Jo men han visar tydligt vem han vill vara med! Igår hade han lagt upp bilder på henne och hennes barn på Instagram där de varit på påskäggsjakt. Och en bild där man bara ser deras händer och de håller hand och han har skrivit #vi# och ett rött hjärta. Han TOTALT skiter i mig trots att han VET att både jag, mina vänner, min familj, hans vänner och hans familj kan se det där. Har inte ens velat outa detta själv än för precis hela världen. Mitt liv är förstört och han skiter totalt i det. Han har inte ens hört av sig till mig eller nånting.

Jag tänker att det ändå finns en silver lining till det där. Nu kommer era familjer och vänner faktiskt se själva vilken enorm rövhatt han är.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn