Bebis 2022
Någon mer här som är gravid och vill följas åt?
jag plussade idag så är väl planerad i januari 22
Vore kul att följas åt <3
Någon mer här som är gravid och vill följas åt?
jag plussade idag så är väl planerad i januari 22
Vore kul att följas åt <3
Samma här.. plussade idag. Stod 2-3 veckor på testet och i bruksanvisningen stod det att en barnmorska skulle bedöma det som 4-5... fattar inte vad det betyder.. är jag då i vecka 4-5?
Samma här.. plussade idag. Stod 2-3 veckor på testet och i bruksanvisningen stod det att en barnmorska skulle bedöma det som 4-5... fattar inte vad det betyder.. är jag då i vecka 4-5?
Jag plussade i förrgår och har bf 18 Jan 2022. Så kul!
Vad har ni för bf? :)
Hej! Jag har också plussat efter IVF och är nu i vecka 5+1 :) BF 8 januari 2022! Hur mår ni? Har ni några symtom? Jag har haft lite mensvärk, en dag men annars mest bara ont i brösten, det gör mig så orolig att det inte är mer
Grattis till er alla ! Vad roligt !! Jag HOPPAS på pluss med mitt andra barn snart . Första barnet tog 6 mån innan pluss ( blir 2 år i juni min lilla son ). Denna månad provade vi första gången med syskon. Hoppa dock de inte tar lika lång tid som första . Hur lång tid tog det för er alla innan ni plussade ? Hade varit kul att veta .
Får oss tog det 3 år. Haft två utomkved, och genomgått en operation och tagit bort ena äggledaren, andra gången så fick jag cellgifter. Sen ivf :) är så tacksam att vi äntligen fått ett plus, känns helt overkligt!
Vi bestämde oss för att försöka skaffa barn för några veckor sedan, gick på första försöket. Har däremot haft missfall tidigare innan vi fick vår son så jag vågar inte glädjas för mkt. Hoppas dock allt allt ska gå bra! <3
Ska testa i morgon, men är tror till 99% att jag är gravid! Andra barnet blir detta, skulle bli bf 12 januari om det visar sig i morgon att jag har rätt ??
Får oss tog det 3 år. Haft två utomkved, och genomgått en operation och tagit bort ena äggledaren, andra gången så fick jag cellgifter. Sen ivf :) är så tacksam att vi äntligen fått ett plus, känns helt overkligt!