• mybigfamily

Bebis 2022

Någon mer här som är gravid och vill följas åt? 

jag plussade idag så är väl planerad i januari 22

Vore kul att följas åt <3 

• Svar på tråden Bebis 2022
  • ElissaLevin
    Anlisa93 skrev 2021-05-09 20:47:26 följande:

Får oss tog det 3 år. Haft två utomkved, och genomgått en operation och tagit bort ena äggledaren, andra gången så fick jag cellgifter. Sen ivf :) är så tacksam att vi äntligen fått ett plus, känns helt overkligt!

Oj va kul !!! Måste varit tufft för er. Stark du är. Du kommer få världens finaste gåva ????
  • ElissaLevin
    Igelkotten1 skrev 2021-05-09 21:03:58 följande:

Vi bestämde oss för att försöka skaffa barn för några veckor sedan, gick på första försöket. Har däremot haft missfall tidigare innan vi fick vår son så jag vågar inte glädjas för mkt. Hoppas dock allt allt ska gå bra! <3

Va kul ! Grattis . Skönt när de går fort haha. Slipper man stressa med att bli gravid . Önskar dig all lycka
  • ElissaLevin
    Imperatrice skrev 2021-05-09 21:07:21 följande:

Ska testa i morgon, men är tror till 99% att jag är gravid! Andra barnet blir detta, skulle bli bf 12 januari om det visar sig i morgon att jag har rätt ??

Wow va kul ! Spännande . Du får berätta hur de gick :)
  • vimaa

Jag plussade också för några dagar sedan. Följs gärna åt :)

• Stemia
    Igelkotten1 skrev 2021-05-09 19:17:35 följande:

Jag plussade i förrgår och har bf 18 Jan 2022. Så kul!

Vad har ni för bf? :)

Samma här!
  • Inheaven

Hej, är denna tråden aktiv?

Jag hoppar gärna in i så fall.

Som det verkar är jag beräknad till den 13 januari med 5e barnet :)

• linnea852

Åhh va glad jag är över att jag hittade hit! Jag plussade förra lördagen och fick en total chock, bf är beräknad till 13 januari, det är mitt första barn :)

• Inheaven
    linnea852 skrev 2021-05-15 17:31:40 följande:

Åhh va glad jag är över att jag hittade hit! Jag plussade förra lördagen och fick en total chock, bf är beräknad till 13 januari, det är mitt första barn :)

Vad roligt, då har vi samma bf (om det stämmer vill säga) :)

Stort grattis.

Vad roligt med första barnet, kan tänka mig att det är miljoner tankar.
  • aikidokattita

Istället för att ha typ "barnverkstad" så bestämde vi för 3-4 månader sedan att sluta med skydd och bara ha sex när andan faller på  och så blir det som det och i helgen plussade jag. Jag blev totalt chockerad för man läser att det ska vara så svårt att bli gravid när man är över 40. Första dygnet efter att ha testat hade jag tankar på abort och inte säga något alls till min partner (så läskigt kan det vara tydligen) Men sedan berättade jag och nu har det börjat sjunka in och jag planerar inte längre att ringa familjeplaneringen för abortrådgivning.

Kul men också läskigt så känner jag. För mig är det första barnet för partnern hans tredje. 

• banjas

Grattis till er allihopa!! :)

Vi kanske ska göra en BF lista?

Jag plussade igår efter att ha försökt sen oktober 2019 och därimellan ett MA och ett MF.

Hoppas på att detta är lyckans gång!

Banjas BF 23/1-2022, 28 år och första barnet

Svar på tråden Bebis 2022