• Anonym (Nio)

Min granne / arbetskamrat...

Han kanske känner av att du är förtjust i honom, och han vill undvika att hamna i situationer med dig som kan misstolkas?

• Anonym (Nio)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-10 03:30:59 följande:

vissa föreställer sig i tråden att jag springer efter honom med tungan utanför munnen som en liten valp.. nää :) vi ha en helt normalt relation och jag jagar inte honom ...

jag hör av mig när jag vet att det är hans tur o vi båda ska jobba och frågar om vem åker han med imorgon / vilka jobbar och om han vet om det finns fler platser - det är bara dumt båda ekonomiskt o miljövänligt att köra egna alla när vi får plats i en bil. Han åker oftast med någon annan och det handlar minsann inte om att han undviker mig . Snarare att han tycker inte det är hans ansvar hur jag kommer till jobbet. Men det blir bara konstigt om det är alltid bara jag som hör av mig - och DET var hela grejen med den här tråden!!

Det är du som gör det konstigt, han struntar i med vem/hur du tar dig till jobbet. Väldigt märkligt att du har så lite kontakt med dina andra kollegor att du inte kan fråga dem, trots att ni uppenbarligen ofta samåker. Du letar ju anledningar till att få höra av dig till honom. Och han bryr sig inte.
  • Anonym (Nio)

Tror definitivt de är troll.

Om de mot förmodan inte är troll så är de ju faktiskt ännu mer pinsamma än ts, för att inte tala om chefen som är vansinnigt professionell som snackar skit och skvaller bakom ryggen på anställda.

• Anonym (Nio)
    Anonym (Nio) skrev 2021-05-11 13:15:19 följande:

Tror definitivt de är troll.

Om de mot förmodan inte är troll så är de ju faktiskt ännu mer pinsamma än ts, för att inte tala om chefen som är vansinnigt professionell som snackar skit och skvaller bakom ryggen på anställda.

Vansinnigt oprofessionell, ska det stå.
  • Anonym (Nio)

Nu är det ju uppenbart, trollen kan inte ange land men vill inte avslöja sig.

Svar på tråden Min granne / arbetskamrat...