• Anonym (....)

Min granne / arbetskamrat...

Anonym (TS) skrev 2021-05-10 03:04:12 följande:

Jag sa aldrig att vi lever i Sverige :)

Nej, men det gör ni och jag vem du är och var du jobbar. Jobbar på samma ställe. Du vet dock inte vem jag är.
  • Anonym (....)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-10 03:30:59 följande:

vissa föreställer sig i tråden att jag springer efter honom med tungan utanför munnen som en liten valp.. nää :) vi ha en helt normalt relation och jag jagar inte honom ...

jag hör av mig när jag vet att det är hans tur o vi båda ska jobba och frågar om vem åker han med imorgon / vilka jobbar och om han vet om det finns fler platser - det är bara dumt båda ekonomiskt o miljövänligt att köra egna alla när vi får plats i en bil. Han åker oftast med någon annan och det handlar minsann inte om att han undviker mig . Snarare att han tycker inte det är hans ansvar hur jag kommer till jobbet. Men det blir bara konstigt om det är alltid bara jag som hör av mig - och DET var hela grejen med den här tråden!!

Du springer efter honom och fattar inte själv hur mycket du gör bort dig. Du skulle vara veta allt han sagt om dig och ditt beteende och hur mycket han ångrar att du fick jobbet.
  • Anonym (....)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-10 11:20:18 följande:

Lägg av :) du blandar ihop något.

Det var inte han som avgjorde om jag fick jobbet. Jag är en av de bästa där så han fick bara en klapp på axlarna av chefen.

Men vet du vad, du får hålla på hur länge du vill :))

Jag sa aldrig att det var han som avgjorde att du fick jobbet. För det vet vi att det inte var.

Ja, du är duktigt på ditt jobb. Men det finns endel andra saker som du inte är bra på. Tyvärr är det något du inte alls har insikt i.
  • Anonym (....)
    Anonym (F) skrev 2021-05-10 11:34:28 följande:

För att inte tala om hur pinsamt det måste vara för honom att ts håller på som hon gör! Hoppas att ingen av de andra anställda har upptäckt det åtminstone. Å andra sidan, det är väl bara ts som skämmer ut sig isf.

Tro mig, alla på jobbet har märkt hur ts skämmer ut sig gång efter gång. Är enbart hon inte förstår det.
  • Anonym (....)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-10 13:27:32 följande:

Jag fattar inte vad ni två snackar om. HUR skämmer jag ut mig? Kan ni säga något konkret exempel?

Tråden är bara ett exempel.
  • Anonym (....)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-10 13:35:22 följande:

För att ?

Du ser verkligen inte ens det själv? Ts, du gör bort dig. Precis som du gör bort dig dagligen på jobbet. Ge upp. Han vill inte ha dig. Han vill inte ens vara kompis med dig. Har är din chef och kommer vara det, iallafall tills du slutar.
  • Anonym (....)
    Anonym (Bea) skrev 2021-05-10 14:52:34 följande:

Exakt, den går i 100 här alltså, från samåkning till önskan om fyrkanter till att maken och grannfrun redan haft ett förhållande

Ts är tyvärr helt verklig och gör bort sig varje gång på jobbet utan att märka det själv.
  • Anonym (....)
    Panduro skrev 2021-05-11 05:47:13 följande:

Haha alltså jag hoppas VERKLIGEN att du och kollegan inte trollar. Vore skitkul om det här var sant!

Det är tyvärr helt sant.
    Anonym (TS) skrev 2021-05-11 07:03:30 följande:

De är troll.

Inte då. Och det vet du. Och du har gjort bort dig igen.
  • Anonym (....)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-11 13:02:53 följande:

Hur vet jag det ? Varken mina kollegor eller grannarnas vänner pratar svenska..: så enkelt är det att veta ;)

Där både ljög du och gjorde bort dig igjen.
  • Anonym (....)
    Anonym (TS) skrev 2021-05-11 12:55:50 följande:

Svara mig på en enda fråga då :) vilket land lever vi i?

Det är rätt uppenbart. Samma land som alla andra.
Svar på tråden Min granne / arbetskamrat...