Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Sommarschema för vuxna bonusar?????

Anonym (Ts) skrev 2021-05-25 22:50:33 följande:
    Det är ju så jag jobbat med mina men här kan jag inte ens minnas att det hänt, är inte vi hemma en helg så åker båda till mamman som då surar för att hon inte blev barnfri.. Har aldrig hänt att dom är ensamma hemma här eller där om jag ska vara ärlig, inte ens ihop.

Familjeresa är det inte för det är bara för mig och sambon så då kallas det väl för parresa. Det tycker jag att vi är värda!
    Jag fattar inte hur du står ut med ett sådant våp till pappa/man ärligt talat..

En pappa ser väl till att hans barn utvecklas till normala självständiga vuxna (eftersom de uppenbarligen inte vill det själva) och att de blir självständiga ekonomiskt. Vad sjutton har han tänkt sig? Att de ska såsa runt hemma och bli försörjda hela livet? Är de efterblivna? Hoppas inte du ställer upp på det där..
  • Miss Skywalker
    momjanet skrev 2021-05-27 16:43:04 följande:
    Nu är inte världens så svartvitt som du vill ha det. Det finns som dagt forskning som visar att det kan vara bra och att det har en hel del fördelar. Så du får vända dig till dem och berätta att du vet så mycket bättre.

Vad tror du på att du vinner med att vara spydig? Noll och ingenting. Det visar bara att du är en ganska trist typ med mycket trist attityd. För det var det du ville nu när du vet att jag anmäler när du kommer in i olika trådar enbart för att hoppa på mig.

Att ?hjälpa sina barn? har ingenting med curling att göra. Sjukt skev studie som länkades till här. Det är just att ?hjälpa sina barn? ts sambo misslyckats med.

Eller tycker du att det är lyckat med vuxna som kräver barnpassning och har noll ambitioner att bli självförsörjande?

Spydigheten har du visat i dina inlägg mot alla som du svarat..

• Miss Skywalker
    Anonym (Lova) skrev 2021-05-27 12:52:44 följande:
    Nej, inte normalt att vara barnvakt. Om du läser mitt tidigare inlägg så skriver jag just det att det är konstigt att de inte kan lämna ungdomarna själva hemma.
    Så varför börja det sedvanliga gnället mot ts som alla bonusmammor åker på ?Du visste minsann vad du gav dig in på när du valde en man med barn!??
Svar på tråden Sommarschema för vuxna bonusar?????