Msofie skrev 2021-06-12 15:18:33 följande:
Förlåt, förstår att detta kan bli triggande för er som väntar på IVF eller att komma vidare i er process av olika anledningar.
Vi fick veta idag att ingen av de tre embryon vi fick befruktade klarade sig till frysen. Jag är förkrossad. Särskilt utifrån att det verkar som att mina ägg inte kan befruktas utan ICSI, att man placerar en spermie direkt i. Detta innebär dels att det blir mycket mer press på denna rundan, men att vi sannolikt kommer behöva göra om IVF i framtiden med allt vad de innebär för ekonomi, känslor och kropp.
Är tacksam för de embryot som finns i mig nu, men jag tappade hoppet nu. Det går ju fan aldrig bra så varför skulle det nu. Idag ska jag gråta och äta godis. Tänkte testa imorgon men jag är inte beredd på de känslorna som kommer komma om de är negativt.
Tänker på dig Msofie och skickar dig jordens största kram. Hade jag kunnat ge dig ett top notch befruktat embryo som vi visste skulle ta sig och bli till er alldeles egna bebis hade jag gjort det in a heartbeat. Hoppas med allt vad jag har att att embryot inuti dig är ert guld och att testet, när du väljer att ta det visar på superstark! Att du ska få må pyton en hel graviditet så du aldrig ska behöva oroa dig för att något är fel, att du ska få en fantastisk förlossning som resulterar i just din bebis sen. Massa, massa kramar!