Vi som försökt en längre tid - första barnet
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Är det okej om jag fortfarande här ger lite här med er? Risken finns ju att jag kommer behöva sälla mig till er igen och om inte annat så skulle jag vilja följa er om än något i bakgrunden. Har ju följt många av er länge och skulle så gärna vilja veta hur det går för er.
Men om ni önskar helt gravidfritt här så förstår jag det och stannar såklart kvar i den gamla istället. No hard feelings <3
Hänger på här oxå :) har försöka ca 15 månader mer ett MA i v.14 och ett missfall i v.6. Har inga barn sen tidigare.
Jag hänger gärna också på här :) Fick mensen igår vilken för en gång skull kändes ok. Tror det är för att vi bestämt att vi ger det tre försök till, alltså över sommaren, om det inte blivit något då så ska vi försöka boka in en utredning. Då har vi ju ett mål som gör att det känns lite lättare att inte falla allt för djupt ner och deppa den här tiden i cykeln.
Heja oss alla nu :)
Hej alla!
Så tacksam för denna tråd <3
Jag hänger med här fast lite i bakgrunden. Som de flesta vet gick jag igenom första ivf nu i maj men blev totalfrys pga risk för överstimulering.
Fick min ?bortfallsblödning? i går. Så nu blir de spännande i se om kroppen hittar tillbaka till sitt vanliga mönster igen.
Man ska ju som sagt vänta en ?vanlig? cykel innan återföring vilket då innebär att kliniken kommer va stängd så blir tidigast i augusti för oss. Så inget BIM på mig än.
Men följer, stöttar och peppar gärna er andra under tiden.
Kraaaaaam <3
Hej på er!
Jag är väldigt gärna med i den här gruppen med er <3 Hinner fylla 32 innan min nästa BIM men när jag gick med här på FL för ungefär ett år sedan hade jag aldrig trott att det skulle dröja så här lång tid utan ett plus. Så mitt användarnamn håller sig inte så bra inser jag då jag inte är 31 för evigt, hehe, men det är som det är. Genomgår utredning nu och ska få lite provsvar imorgon vilket känns nervöst. Glad att vi får följas åt i det här <3