Melsson skrev 2022-11-28 11:05:29 följande:
Heeej Vickan! Jag är just nu inne i en "kommer aldrig få barn"-period :P
Hur går det för dig?? Gjort proven än?
Melsson: Ååh jag fattar verkligen, så tungt när man är inne i sådana perioder. Jag vet inte hur det är för dig, men jag brukar i alla fall känna att det känns lite mer hoppfullt kring ägglossning, så jag hoppas att du får hoppet tillbaka och att ditt efterlängtade plus kommer snart <3 Här har ÄL precis passerat och jag lämnade de första blodproverna dag 2 i min cykel så ska jag lämna de sista proverna nu på måndag som är cykeldag 22. Spännande!
Julkula skrev 2022-11-28 11:51:41 följande:
Känns så märkligt att posta i den här tråden. Men efter att vi försökt i 1,5 år och nu sist så blev jag lite smått galen och beställde olika piller och pulver och de här bilderna kan ju inte ljuga.
Vårt sista försök innan vi hade tänkt söka hjälp.
Chockad.
Julkula: Ååh men wow, stort grattis!! <3 Så stort, att det äntligen hände! Jag säger som Melsson: det här ger verkligen hopp till oss alla, så tack för att du delar med dig! Hur mår du nu? Och av nyfikenhet: vilka exakt preparat var det du beställde?
AllGoodNamesRGone skrev 2022-11-29 15:44:31 följande:
Hej Vickan31! Jag har mens just nu så allt står på paus. Hur är det med dig? ❤️
AllGoodNamesRGone: Den tiden är ju inte rolig, hoppas att det händer lite saker som kan distrahera tankarna lite och få tiden att gå snabbare, jag känner i alla fall att det brukar kunna vara så när det närmar sig jul och man börjar planera julklappar, kanske julbak och dekorationer etc :) Håller tummarna att det här kommande försöket kan leta till ett plus kring jul <3 När är din nästa BIM?