Vi som försökt en längre tid - första barnet
Aaah okey! Tänkte väl!... Men återigen.. så sjukt att man till viss del ska behöva leda sin egen utredning....!
Förstår jag helt klart!
<3 <3 Tack för att du bryr dig. Mitt binjuretest (DHEAS) var inom referensintervallet..så alltså "normalt". Vet inte om det är värt att ta kortisolprov då, men kanske det är... funderade ju på att ta det också, +progesteron/östrogen, via gettested.se. Blir uppgiven om alla dessa prover inte visar på något, för då känns det hopplöst på nåt sätt, att det inte blir något trots att allt ser bra ut. Men får väl se, har ju inte tagit alla tester än. Nu ska vi åka bort på Torsdag på lite obestämd tid så då känns det som att jag får avvakta nu dock... vi ska åka och hälsa på svärföräldrarna. Så får väl bli att jag testar mig om det inte blir något detta försök.
Jag kommer också ta progesteron/östrogen-prov om det inte blir något denna cykel. Så att jag kan leverera mina resultat direkt när vi träffar vården efter sommaren och kanske skynda på medicinering med Letrozol och/eller progeseronvagitorer.
Kanske är det så att du behöver en extra boost på din äl av Letrozol? Verkar ju vara många som blivit förklarade som ofrivilligt barnlösa, men som blir gravida med den boosten :)