Vi som försökt en längre tid - första barnet
Jag kan tänka mig att man lätt förtränger det, inte det roligaste att gå igenom! Vad jobbigt med illamående, det påverkar ju en så himla mycket när man hela tiden mår illa :/ Men "skönt" att du inte upplevde allt för mycket smärta eller humörsvängningar i alla fall, man har ju hört om dem som blir jättedeppiga osv. Klart att man känner all världens känslor, jag kan tänka mig att hela barnaskapandet blir väldigt påtagligt under denna period!
Vi håller på att skicka in remiss, så förhoppningen är att starta i höst. Jag känner mig ganska frustrerad på min man dock. Vi fick info för mer än två veckor sedan att för att remissen ska skickas iväg så måste vi lämna blodprov, för att kolla hepatit, etc. Jag tog mig iväg till labbet dagen efter och fixade det, medan min man fortfarande inte löst det. Jag förstå att han har lite svårare att gå från jobbet än jag, som jobbar hemma, men jag hade ändå hoppats på att han skulle prioritera detta. Förhoppningsvis kommer han iväg denna vecka och så kan remissen skickas i början på nästa!