• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Ljm; vet faktiskt inte vad den längst lutealfasen kan vara. Men tror den kan vara längre än 14 dagar. 
    Han ska lämna spermieprov. Han kan göra allt hemma om han vill. 

• Dalarna91

Jennifer; vi alla här har försökt och bli gravida i över ett års tid. Hur ska vi kunna veta svar på den frågan? 
    Gör ett eget inlägg så kanske du får svar från dom som har plussat med en sådan monitor. 

• Dalarna91
    elin1989 skrev 2022-12-21 12:56:06 följande:
    Fast Jennifer har ju skrivit i den här tråden ganska länge också, hon har haft kemiska graviditeter etc, precis som andra i den här tråden som har plussat och sen fått dåliga besked... tror inte att hon menade att vara okänslig
    Absolut inte. men kanske får bättre svar om man gör ett eget inlägg. Då ser alla frågan och kan hjälpa henne.
  • Dalarna91

Ljm; har inte fått fler svar. Har inte frågat om han lämnat prover. Han blev lite irriterade igår när jag frågade honom, tror de va tredje gången jag frågat. Känner vi är två som skaffar barn. Han har fått papper där det står hur man gör till väga för att lämna provet. Tycker han kan visa lite initiativ till att bidra.. han har också haft två månader på att lämna. Jag har väntat på mens men tog prover såfort jag kunde ge. 

Vilken underbar sambo du har! Kan förstå du är tacksam att han finns vid din sida och stöttar. 

• Dalarna91

Fyrklövern; så skönt du fick positivt äl test nu :) 
    Hoppas ni får till med liggandet bra nu :)

Ljm; vi tog ju ett hemmatest förut som va bra svar på. 
    Jag inbillar mig att han inte vill ha barn längre. Han betedde sig samma passiva när vi skulle se på hus. Och visade att han inte ville ha ett nu. 

Fick svar på amh; 22.6 så det va bra :)

• Dalarna91

Hoppas alla haft en fin jul. 
    Önskar jag kunde säga jag haft det. Igår så tog det slut mellan oss. Jag är fortsatt gärna med och hejjar på er. Ni är världens underbaraste gäng, stöttar i både med och motgångar. 

• Dalarna91

Jag vet inte vad jag ska säga. Man är två i förhållande. Vilket det inte har varit på länge. Sen när man börjar tänka på barn så såg jag framför mig: jag gör allt medans han inte hjälper till utan måste be om hjälp. Sen är det såklart mer saker. 

• Dalarna91

Fyrklövern; tack <3 
    Hoppas det finns den personen, har lite otur kring killar just nu xD 
    Men är helt enig. Det finns en mening med detta, får bara vänta på vad just nu. 

• Dalarna91

Jag flyttade in till honom. Så jag ska flytta ut och bo hos en kollega tills jag fått en lägenhet, hoppas det går fort. Då jag flyttade in till honom så äger han i princip allt. Det är bara små saker tex robot dammsugare. 
    Jag är inte orolig att inte träffa en ny. Men känner jag vill inte det. Bara tanken att gå ut på ex Tinder, sminka sig och fixa sig. Men usch! Så första jag ska göra när jag skrivit på kontrakt på en lägenhet är; köpa en massa sexleksaker!! 
    Jag ska vara singel en stund och bara vara. 
    Någon som vill hälsa på så är min dörr alltid öppen för er <3

Vickan; är en stor tröst att det finns hopp att finna en bättre man. Har tappat lite hopp då jag alltid lyckas träffa samma typ av killar. Tack <3

• Dalarna91
    LJM91 skrev 2022-12-28 21:19:51 följande:
    Tycker det låter stärkande att vara singel med en massa sexleksaker, utan några tankar på dejting. Om du vill fortsätta skaffa barn-resan så finns ju dessutom alla möjligheter att göra det själv nu för tiden. Oavsett hoppas jag att du känner att du kan hänga kvar här hos oss i tråden <3
    Det sa mamma också, skaffa barn själv :p 
    Men man vill gärna göra det med någon. Jag kommer hänga med i tråden :D 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?