Sophiee92 skrev 2022-08-13 09:54:52 följande:
Pinkflower, Evelina, Chilins, LJM, Amandakollb, Renwer, Fyrklövern - Tack ni underbara människor! Har varit ett par riktigt tuffa dagar men efter jag totalt bröt ihop igår framför min man, som visade stor förståelse och viket fantastiskt stöd han är, och efter jag läst igenom alla era varma och kloka ord så känns det faktiskt helt okej idag. Kanske t.om bra?
Förstår att vi är många som delar samma liknande tankar ibland, och det är en stor tröst i sig. Det är precis den där känslan av att man passerar 1 år och nu officiellt är drabbad av ?barnlöshet?, men som ni säger så kommer allt kännas självklart i slutändan <3 att man fick just DET DÄR barnet/barnen och att man dessutom fått kämpa så mycket kommer bara göra att man förstår ännu mer hur värdefullt det är? Att det tar längre tid för oss betyder inte heller att det är något fel, bara för att det gått 1 år, som min man sa? Utan det kan bara handla om att man inte fått till exakt tajming ännu, sen säger det bara pang och så sitter man plötsligt där med sitt pluss? Åh vad jag längtar!
Skickar er alla en stor varm kram tillbaka. Återigen, den här gruppen och ni här inne är så otroligt underbara <3
Skönt att höra att det känns bättre idag Och så skönt att du fått ett sånt fint stöd av din man. Det här kommer lösa sig för oss alla, det är jag helt övertygad om. Men det verkar ta lite tid för oss.. det är allt